MartinH Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 klocki metaliczne mają większą moc niż żywiczne , nawet jeśli nie są nagrzane Bzdura, wszystko zależy od współczynnika tarcia, a w metalicznych stabilizuje się on dopiero po uzyskaniu temp. roboczej Nie wiem jak jakiekolwiek sprawne hamulce tarczowe mogą być niewystarczające na płaskim terenie. To na płaskim się hamuje? Podstawa szybkiej jazdy, szczególnie w XC to szanowanie prędkości, szukanie idealnego toru jazdy i przyczepności Cytuj
ronina Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 Krótko. SLX-y mają taką samą moc hamowania jak XT 785 ? - myślę o SLX w wersji na metalikach z radiatorami .Tarcza to będzie IceTech SM-RT 86 - 180mm. Bo jeśli tak to freestroke i śrubkę w zacisku oleję. Jak jest ? Cytuj
marcinusz Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 To na płaskim się hamuje? Hamuje to za duże słowo. Ale czasami muska się klamki Cytuj
Mod Team sznib Napisano 31 Marca 2016 Mod Team Napisano 31 Marca 2016 Krótko. SLX-y mają taką samą moc hamowania jak XT 785 ? - myślę o SLX w wersji na metalikach z radiatorami .Tarcza to będzie IceTech SM-RT 86 - 180mm. Bo jeśli tak to freestroke i śrubkę w zacisku oleję. Jak jest ? Tak jest. To na płaskim się hamuje? Jasne że nie. Jak coś/ktoś nagle pod koła wbiegnie to zatrzymujesz rower mocą umysłu. Cytuj
SovaLTD Napisano 31 Marca 2016 Napisano 31 Marca 2016 SLX-y mają taką samą moc hamowania jak XT 785 ? To jest ten sam zacisk, więc i moc jest taka sama Cytuj
przemokolarz Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Te mi raz dostały oleju i potem papier ścierny i jazda i wydawało mi się,że jest ok bo przestało piszczeć. Ale może wcale nie jest Organiczne zalane olejem są do wyrzutu, nie da się ich odtłuści. Cytuj
Sebaa1985 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam jestem tutaj nowy i przepraszam że piszę może trochę nie na temat ale mam pytanie czy według Was ścieranie się tarczy u mnie jest prawidłowe??proszę o pomoc. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Sebaa1985 Cytuj
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 a co ci nie pasuje? klocki przeważnie są większe niż powierzchnia tarczy Cytuj
Sebaa1985 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 przy mocniejszym nacisnięciu klamki słychać takie trykanie przez to że klocek łapie ramię tarczy... Cytuj
SovaLTD Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 a co ci nie pasuje? klocki przeważnie są większe niż powierzchnia tarczy Czy ja wiem, wg. mnie nie powinno tak być, zobacz na moje stare tarcze SLX, dobrze widać to na tej po prawej stronie. Cytuj
Sebaa1985 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 więc jednak coś jest nie tak u Ciebie nawet nie ma rysy na ramieniu tarczy Cytuj
SovaLTD Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 więc jednak coś jest nie tak u Ciebie nawet nie ma rysy na ramieniu tarczy A jakie masz zaciski i tarcze? Cytuj
Sebaa1985 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Obawiam się że źle spasowałem tarcze do zacisków.... TARCZE SHIMANO SLX SM-RT64 M zaciski Br-m446 czy ktoś się jeszcze może wypowiedzieć a zarazem mi pomóc?? Cytuj
Artwro Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Dziwne bo Shimano powinno być kompatybilne,u mnie nie działały zaciski Avid z tarczami Shimano na pałąku.Może podnieś (na podkładkach)zacisk. Teraz dotarło do mnie że odbiegamy od tematu. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Artwro Cytuj
dr_dave Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Raczej może być błędnie zamocowany zacisk. Cytuj
blackiwan Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 Według mnie główną zaletą nowych XT jest jednoczęściowa budowa cylindra przez co nie ma tam tej cholernej membrany. Różnica zacisków SLX, a XT to ceramiczne tłoczki, które ponoć lepiej odprowadzają ciepło i się nie zapiekają. Cytuj
piciu256 Napisano 1 Kwietnia 2016 Napisano 1 Kwietnia 2016 a ty na prima aprilis przyszedłeś czy mimo iż się to przez cały wątek w kółko pojawia- nadal nie wiesz że zaciski są identyczne- włącznie z tłoczkami, a nawet gwintem na śrubkę Cytuj
Sebaa1985 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Wszystko zamocowane jest ok zaciski na adapterach podejrzewam że to takich tarcz są po prostu inne klocki i inne zaciski?? Cytuj
widawa Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Martin to nie bzdura tylko,tak odczułem przy zmianie z zywicznych na metaliczne siła hamowania się zwiększyła i odrazu to poczułem. Cytuj
tobo Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Wszystko zamocowane jest ok zaciski na adapterach podejrzewam że to takich tarcz są po prostu inne klocki i inne zaciski??Stary model xtr miał szeroki klocek i tarcze o wąskiej powierzchni hamującej. Problem jest wtedy gdy zacisk jest za wysoko i klocki wystają ponad krawędź tarczy, ścierają się nierównomiernie blokując koło. Cytuj
Sebaa1985 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 da się coś z tym zrobić??albo co najlepiej zrobić? Stary model xtr miał szeroki klocek i tarcze o wąskiej powierzchni hamującej.Problem jest wtedy gdy zacisk jest za wysoko i klocki wystają ponad krawędź tarczy, ścierają się nierównomiernie blokując koło. da się coś z tym zrobić mądrego? Cytuj
dr_dave Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 Czy ktoś wie czym różnią się klocki z radiatorami? F03c, h03c, j04c Cytuj
gtb Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) H03C są do zacisków dwutłoczkowych czterotłoczkowych Saint/Zee , J04C to nowszy model zamienny z F03C (pasuje do XT i SLX). Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez gtb Cytuj
Sebaa1985 Napisano 2 Kwietnia 2016 Napisano 2 Kwietnia 2016 jak bys tak bardziej prosto napisał co i jak można z tym zrobić zaciski mam shimano br-m446 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.