Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 klocki metaliczne mają większą moc niż żywiczne , nawet jeśli nie są nagrzane :)

 

Bzdura, wszystko zależy od współczynnika tarcia, a w metalicznych stabilizuje się on dopiero po uzyskaniu temp. roboczej ;)

 

 

 

Nie wiem jak jakiekolwiek sprawne hamulce tarczowe mogą być niewystarczające na płaskim terenie.

 

To na płaskim się hamuje? Podstawa szybkiej jazdy, szczególnie w XC to szanowanie prędkości, szukanie idealnego toru jazdy i przyczepności :)

Napisano

Krótko.

SLX-y mają taką samą moc hamowania jak XT 785 ? - myślę o SLX w wersji na metalikach z radiatorami .Tarcza to będzie IceTech SM-RT 86 - 180mm.

 

Bo jeśli tak to freestroke i śrubkę w zacisku oleję.

 

Jak jest ?

 

  • Mod Team
Napisano

Krótko.

SLX-y mają taką samą moc hamowania jak XT 785 ? - myślę o SLX w wersji na metalikach z radiatorami .Tarcza to będzie IceTech SM-RT 86 - 180mm.

 

Bo jeśli tak to freestroke i śrubkę w zacisku oleję.

 

Jak jest ?

 

Tak jest.

 

 

To na płaskim się hamuje?

 

Jasne że nie. Jak coś/ktoś nagle pod koła wbiegnie to zatrzymujesz rower mocą umysłu.

Napisano (edytowane)

Witam jestem tutaj nowy i przepraszam że piszę może trochę nie na temat ale mam pytanie czy według Was ścieranie się tarczy u mnie jest prawidłowe??proszę o pomoc.

post-195243-0-83835000-1459528762_thumb.jpg

post-195243-0-24707000-1459528870_thumb.jpg

Edytowane przez Sebaa1985
Napisano

 

 

a co ci nie pasuje? klocki przeważnie są większe niż powierzchnia tarczy ;)

 

Czy ja wiem, wg. mnie nie powinno tak być, zobacz na moje stare tarcze SLX, dobrze widać to na tej po prawej stronie.

 

s5bhah.jpg

Napisano

Obawiam się że źle spasowałem tarcze do zacisków....

TARCZE SHIMANO SLX SM-RT64 M zaciski Br-m446

 


czy ktoś się jeszcze może wypowiedzieć a zarazem mi pomóc??

Napisano (edytowane)

Dziwne bo Shimano powinno być kompatybilne,u mnie nie działały zaciski Avid z tarczami Shimano na pałąku.Może podnieś (na podkładkach)zacisk.


Teraz dotarło do mnie że odbiegamy od tematu.

Edytowane przez Artwro
Napisano

Według mnie główną zaletą nowych XT jest jednoczęściowa budowa cylindra przez co nie ma tam tej cholernej membrany.

Różnica zacisków SLX, a XT to ceramiczne tłoczki, które ponoć lepiej odprowadzają ciepło i się nie zapiekają.

Napisano

a ty na prima aprilis przyszedłeś czy mimo iż się to przez cały wątek w kółko pojawia- nadal nie wiesz że zaciski są identyczne- włącznie z tłoczkami, a nawet gwintem na śrubkę ;)

Napisano

Wszystko zamocowane jest ok zaciski na adapterach podejrzewam że to takich tarcz są po prostu inne klocki i inne zaciski??

Stary model xtr miał szeroki klocek i tarcze o wąskiej powierzchni hamującej.

Problem jest wtedy gdy zacisk jest za wysoko i klocki wystają ponad krawędź tarczy, ścierają się nierównomiernie blokując koło.

Napisano

da się coś z tym zrobić??albo co najlepiej zrobić?


Stary model xtr miał szeroki klocek i tarcze o wąskiej powierzchni hamującej.
Problem jest wtedy gdy zacisk jest za wysoko i klocki wystają ponad krawędź tarczy, ścierają się nierównomiernie blokując koło.

 

da się coś z tym zrobić mądrego?

Napisano (edytowane)

H03C są do zacisków dwutłoczkowych czterotłoczkowych Saint/Zee , J04C to nowszy model zamienny z F03C (pasuje do XT i SLX).

Edytowane przez gtb

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...