Skocz do zawartości

[Sponsor] Poszukiwania sponsora

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym młodym amatorskim kolarzem górskim. Startuję od roku z małymi sukcesami i zorientowałem się że kolarstwo wymaga nie małego wkładu pieniężnego. Z tego względu mam zamiar rozpocząć poszukiwania sponsora lub teamu na przyszły sezon. Nie wiem jak się za to zabrać ani gdzie i w jaki sposób ogłaszać moją sylwetkę kolarską. Proszę o rady !!!

Pochwal się wynikami;

A teamu szukaj chodząc po sklepach rowerowych i pytając,tak jest najłatwiej i najszybciej.

I startuj w zawodach typu nutella,family cup itp. tam cię ktoś może zauważy o ile faktycznie bedziesz golił^^

Powodzenia kolego;

PS-nie licz na jakąś sensowną kase,w ogóle nie licz na kase,w najlepszym wypadku na początku kupią ci łaszki,dadzą karnet na siłke i będziesz z kimś trenował;

Bardziej zainteresowany był bym indiwidualnym sponsorem niż teamem bo na śląsku jest ich sporo. Tylko nie wiem jak i gdzie się ogłosić siebie i wyniki. Nutella to już nie dla mnie bo mam 16 lat. Jeżdżę amatorsko ale z możliwością przejścia w coś bardziej profesjonalnego. Jednak jak dobrze wiadomo z samymi startami wiążą się pieniądze ( nie mówiąc o sprzęcie i dodatkach) . Dzięki za pomoc i jak ktoś wie coś na temat sponsorów indywidualnych i ogłaszania swojej sylwetki to za informacje był bym wdzięczny

Powiem Ci tak, na początek musisz na pewno uderzyć do lokalnych firm. Powiedz jakie masz wyniki, nakreśl że chcesz zrobić np. stroje i potrzebujesz na to funduszy, w zamian za fundusze które oni by dali możesz dać ich logo lub cały strój w ich barwach itp. Raczej nie licz na wielką kasę, jesteś osobą prywatną a takie ciężko sponsorować. Brak niestety jakiegoś odniesienia do kosztów firmy.

Ja uderzył bym do klubu, jak jesteś przeciętniakiem, to ani prywatnie, ani w klubie nic nie zdziałasz. Jesli jesteś wybitnym kolarzem na pewno Cię zauważą.

Zarchiwizowany