RadoslawBed Napisano 28 Września 2015 Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Witam Chce kupic ten amortyzator i mam pytanie, a mianowicie co powinienem wiedziec o tym amorku? Ktos go uzytkuje? Jakie ma wady i na co nalezy uwazac? Czy oplaca sie go kupowac czy moze lepiej RS'a w tych samych pieniądzach? Z gory Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 28 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Czy oplaca sie go kupowac czy moze lepiej RS'a w tych samych pieniądzach? Tzn. w jakich pieniądzach? Ten model to wersja teoretycznie najwyższa ( z powłoką Kashima), więc powinno to nieźle pracować. Mały serwis jest możliwy w domu, serwis tłumika ( prawdopodobnie FIT) raczej musi się odbyć w serwisie. Poza tym modele F32 są raczej wiotkie wzdłużnie ,szczególnie pod rowerzystą ważącym powyżej 80 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadoslawBed Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Cena tego to okolo 3k w Polsce, ale ten jest z blokada w kierownicy. Jest możliwość zmiany na blokade na koronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 29 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Jest możliwość zmiany na blokade na koronie? Jest, tylko wątpliwe,abyś dostał komplet do konwersji . Prędzej dostaniesz zestaw do zmiany ze sterowania na goleni na sterowanie z manetki. Cena tego to okolo 3k w Polsce Ze zwykła rurą sterową pod 26 cali? Wątpliwa cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadoslawBed Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Patrzyłem u dystrybutora to na 26" kosztował 2.8 ale nie wiem z jaką sterowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
apx123 Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 witam a za ile mozna by bylo sprzedac taki uzywany ? przebieg okolo 1 tys km na gwarancji ? pod 29 cali z automatyczna blokada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlos88 Napisano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2016 Dołączę się do tematu i trochę go odkopie, bo rozważam właśnie zakup dokładnie tego samego widelca - Float CTD FIT 120mm QR15 pod 26" (model 2015). Obecnie mam model, z drugiego końca cennika, czyli CTD O/C rocznik 2013 - czy operacja zmiany warta jest zachodu - jest tak kosmiczna różnica w pracy ? Czy w ogóle warto się pchać, w jednak skomplikowany w serwisie tłumik FIT ? Czy ma on jakieś szczególne bolączki (pytam o to, bo np. mój obecny FOX, na środkowym ustawieniu kompresji sobie wesoło stuka, nic się złego przy tym nie dzieje, kwestia dźwięku, w Culcie usłyszałem, że to....normalne i większość tłumików O/C prędzej czy później tak ma ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Bzdura z tym stukaniem.Nic mi nie stuka, a lekki nie jestem i ze sprzętem nie cackam się.Amortyzator reaguje na kręcenie wajchą od CTD? A najlepiej oddaj widelec albo sam tłumik do serwisu.Tylko nie do Cult Bikes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 Bzdura z tym stukaniem.Nic mi nie stuka, a lekki nie jestem i ze sprzętem nie cackam się. (pytam o to, bo np. mój obecny FOX, na środkowym ustawieniu kompresji sobie wesoło stuka, @severian to, że tobie nie stuka, nie oznacza, że nikomu nie stuka. A po za tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mam oddać FOX-a na serwis, bo z tego co wiem, to jedynym autoryzowanym serwisem foxa na Polskę jest Cult bikes. Znasz jakieś inne serwisy, które podbiją mi kartę gwarancyjną po roku użytkowania? Nie chciałbym oddawać do Zenka, który robi serwis w piwnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek226 Napisano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2016 o ile sie nie myle jest jeszcze serwis spider suspiensions Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 @severian to, że tobie nie stuka, nie oznacza, że nikomu nie stuka. A po za tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mam oddać FOX-a na serwis, bo z tego co wiem, to jedynym autoryzowanym serwisem foxa na Polskę jest Cult bikes. Znasz jakieś inne serwisy, które podbiją mi kartę gwarancyjną po roku użytkowania? Nie chciałbym oddawać do Zenka, który robi serwis w piwnicy Mi nie stuka i większości też nie.Bzdurą jest twierdzenie,że "ten typ tak ma".Mi napisali,że popiskujący nowy amortyzator to norma.A wcale tak nie jest.Dla mnie i wielu innych CB to jest całkowita porażka i mam nadzieję,że wkrótce zmieni się dystrybutor Fox'a na Polskę.Nie chciałem robić reklamy ale koleś ze Spider Suspension to prawdziwy pasjonat.Natomiast jeśli jeździsz na gwarancji to rzeczywiście nie masz wyboru.Ja wolę jednak mieć w rowerze sprawny amortyzator i zęby na miejscu niż porządek w papierach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlos88 Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Spokojnie Panowie, widelec w drodze do Cultu. Niestety tam - bo u nich kupiony i oni to mam nadzieję zrobią gwarancyjnie. Generalnie doprecyzuję - działa pokrętło CTD, stuki są słyszalne głównie na ustawieniu Trail. Zasadniczo, cały widelec pracuje normalnie, nic poza dźwiękiem się nie dzieje, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jednakże przedtem tego nie było, teraz jest - więc zakładam, że coś tu jednak jest spartolone. Zobaczymy, co powiedzą, mam nadzieje, że zrobią z tym porządek, wideł użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, robiony przegląd gwarancyjny u nich, więc niech go teraz doprowadzą do porządku. Co do rozmowy z nimi na temat stukania - usłyszałem, że takie objawy w OC się zdarzają, niektóre tłumiki stukają od nowości, inne nie, i nie do końca wiadomo dlaczego, a jeśli wszystko działa to nie powinno być zagrożenia dla zębów. Tak to mniej więcej wyglądało. Co ciekawe, napisałem do foxa poprzez formularz kontaktowy na ridefox.com z opisem problemu, i dostałem od nich taką wiadomość: " I would recommend sending the fork in for a service – if the current O/C damper is 2013-2014, it willl be replaced with an updated cartridge." Tak też zrobiłem. Niezależnie od tego, zastanawiam się cały czas czy warto wymieniać mojego na nowszą wersję z tłumikiem FIT i Kashimą, chociaż trochę zraziłem się już do Foxów i CB. Gdzie się podziały te stare Bombery, co komu przeszkadzała otwarta kąpiel olejowa? Ehh Edytowane 22 Stycznia 2016 przez Pawlos88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2016 Heh,ja też wcześniej jeździłem na bomberach ale za łatwo mi w życiu było to se wybrałem Fox,a Ten magik od serwisu powiedział mi,że FIT jest całkiem spoko.Osobiście jestem przekonany,że nie odczujesz jakiejś wielkiej różnicy po wymianie.Tyle kasy za efekt placebo?Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.