Skocz do zawartości

[amortyzator] Fox Factory Float 32 Fork - CTD REMOTE - 26" 120 15qr - pomoc odnośnie zakupu


RadoslawBed

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

 

 

Czy oplaca sie go kupowac czy moze lepiej RS'a w tych samych pieniądzach?

Tzn. w jakich pieniądzach?

 Ten model to wersja teoretycznie najwyższa ( z powłoką Kashima), więc powinno to nieźle pracować.

Mały serwis jest możliwy w domu, serwis tłumika ( prawdopodobnie FIT) raczej musi się odbyć w serwisie.

Poza tym modele F32 są raczej wiotkie wzdłużnie ,szczególnie pod rowerzystą ważącym powyżej 80 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Jest możliwość zmiany na blokade na koronie?

Jest, tylko wątpliwe,abyś dostał komplet do konwersji . Prędzej dostaniesz zestaw do zmiany ze sterowania na goleni na sterowanie z manetki. 

 

 

Cena tego to okolo 3k w Polsce

Ze zwykła rurą sterową pod 26 cali? Wątpliwa cena. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Dołączę się do tematu i trochę go odkopie, bo rozważam właśnie zakup dokładnie tego samego widelca - Float CTD FIT 120mm QR15 pod 26" (model 2015).

Obecnie mam model, z drugiego końca cennika, czyli CTD O/C rocznik 2013 - czy operacja zmiany warta jest zachodu - jest tak kosmiczna różnica w pracy ?

Czy w ogóle warto się pchać, w jednak skomplikowany w serwisie tłumik FIT ? Czy ma on jakieś szczególne bolączki (pytam o to, bo np. mój obecny FOX, na środkowym ustawieniu kompresji sobie wesoło stuka, nic się złego przy tym nie dzieje, kwestia dźwięku, w Culcie usłyszałem, że to....normalne i większość tłumików O/C prędzej czy później tak  ma :icon_confused: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

 

Bzdura z tym stukaniem.Nic mi nie stuka, a lekki nie jestem i ze sprzętem nie cackam się.

 

 

 

(pytam o to, bo np. mój obecny FOX, na środkowym ustawieniu kompresji sobie wesoło stuka,

 

@severian to, że tobie nie stuka, nie oznacza, że nikomu nie stuka. A po za tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mam oddać FOX-a na serwis, bo z tego co wiem, to jedynym autoryzowanym serwisem foxa na Polskę jest Cult bikes. Znasz jakieś inne serwisy, które podbiją mi kartę gwarancyjną po roku użytkowania?

Nie chciałbym oddawać do Zenka, który robi serwis w piwnicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@severian to, że tobie nie stuka, nie oznacza, że nikomu nie stuka. A po za tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mam oddać FOX-a na serwis, bo z tego co wiem, to jedynym autoryzowanym serwisem foxa na Polskę jest Cult bikes. Znasz jakieś inne serwisy, które podbiją mi kartę gwarancyjną po roku użytkowania?

Nie chciałbym oddawać do Zenka, który robi serwis w piwnicy :)

 

Mi nie stuka i  większości też nie.Bzdurą jest twierdzenie,że "ten typ tak ma".Mi  napisali,że popiskujący nowy amortyzator to norma.A wcale tak nie jest.Dla mnie i wielu innych CB to jest całkowita porażka i mam nadzieję,że wkrótce zmieni się dystrybutor Fox'a na Polskę.Nie chciałem robić reklamy ale koleś ze Spider Suspension to prawdziwy pasjonat.Natomiast jeśli jeździsz na gwarancji to rzeczywiście nie masz wyboru.Ja wolę jednak mieć w rowerze sprawny amortyzator i zęby na miejscu niż porządek w papierach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie, widelec w drodze do Cultu. Niestety tam - bo u nich kupiony i oni to mam nadzieję zrobią gwarancyjnie.

Generalnie doprecyzuję - działa pokrętło CTD, stuki są słyszalne głównie na ustawieniu Trail. Zasadniczo, cały widelec pracuje normalnie, nic poza dźwiękiem się nie dzieje, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jednakże przedtem tego nie było, teraz jest - więc zakładam, że coś tu jednak jest spartolone.

Zobaczymy, co powiedzą, mam nadzieje, że zrobią z tym porządek, wideł użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, robiony przegląd gwarancyjny u nich, więc niech go teraz doprowadzą do porządku.

Co do rozmowy z nimi na temat stukania - usłyszałem, że takie objawy w OC się zdarzają, niektóre tłumiki stukają od nowości, inne nie, i nie do końca wiadomo dlaczego, a jeśli wszystko działa to nie powinno być zagrożenia dla zębów. Tak to mniej więcej wyglądało.

Co ciekawe, napisałem do foxa poprzez formularz kontaktowy na ridefox.com z opisem problemu, i dostałem od nich taką wiadomość:

 

"

I would recommend sending the fork in for a service – if the current O/C damper is 2013-2014, it willl be replaced with an updated cartridge."

 

Tak też zrobiłem.

Niezależnie od tego, zastanawiam się cały czas czy warto wymieniać mojego na nowszą wersję z tłumikiem FIT i Kashimą, chociaż trochę zraziłem się już do Foxów i CB.

Gdzie się podziały te stare Bombery, co komu przeszkadzała otwarta kąpiel olejowa? ;) Ehh :(

 

Edytowane przez Pawlos88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh,ja też wcześniej jeździłem na bomberach ale za łatwo mi w życiu było to se wybrałem Fox,a :) Ten magik od serwisu powiedział mi,że FIT jest całkiem spoko.Osobiście jestem przekonany,że nie odczujesz jakiejś wielkiej różnicy po wymianie.Tyle kasy za efekt placebo?Nie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...