albert84 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Dawno tu nie zaglądałem, ale proszę Was o poradę. Mam okazję kupić okazyjnie nieużywane tanie buty spd marki Crivit (tej z Lidla). Wiem, że pewnie nie są o najlepsze buty ale myślę, że mogą nadać się na początek przygody z spd. Moja prośba dotyczy jednak konkretnego modelu: http://olx.pl/oferta/bardzo-dobre-nowe-buty-crivit-spd-spd-sl-rozm-45-eur-11-CID87-IDbjlsn.html Link jest poglądowy, chodzi mi o opis. Mianowicie według opisu buty nadają się też do rowerów MTB, a ja właśnie takich szukam. Taki sam opis jest na kartonie butów. Wydaje mi się, że ten model pasuje raczej do modeli szosowych. Nie znam się jednak, dlatego proszę o radę i ewentualne rozwianie moich wątpliwości. Czy w takich butach da się jeździć mtb ? Podeszwa nie będzie zbyt śliska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Czy w takich butach da się jeździć mtb ? Da się jeździć na rowerze mtb tylko jeśli będziesz go używał w mieście. Do jazdy w terenie te buty się nie nadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
albert84 Napisano 24 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2015 Dziękuję za odpowiedź Marcin9. Wygląda na to, że będę musiał poszukać innych, dedykowanych typowo do mtb. Jeśli znacie jakieś niedrogie, w przedziale cenowym 100-120 zł poza lidlowskimi to chętnie skorzystam z Waszych porad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 dozbieraj stówkę i kup jakieś najtańsze shimano, będziesz dużo bardziej zadowolony, lepiej Ci się będzie jeździć i dłużej wytrzymają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...