popo00 Napisano 24 Września 2015 Udostępnij Napisano 24 Września 2015 (edytowane) WItam, mam bombera z 2001, typu air, jedna laga mi ciekła, rozebrałem amora, i uszczelkę olejową kupiłem w sklepie "za rogiem" po 4 pln. Jako że nie mieli kurzowych, a przy demontażu kurzowa się popsuła, zastosowałem tę starą uszczelkę olejową, jako kurzową Całość po 2 dniach nie cieknie, i pracuje prawidłowo. Póki co jestem heppi Piszę posta co by inni wiedzieli że nie koniecznie orgyniały za 100 pln - generalnie to są zwykłe simeringi... Edytowane 24 Września 2015 przez popo00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Uszczelka kurzowa ma inne przeznaczenie niż uszczelka olejowa. Olejowa zapobiega przedostawianiu się oleju na zewnątrz, a kurzowa syfu z zewnątrz do wnętrza amora, uszczelka kurzowa chroni olejową, inaczej olejowa bardzo szybko by się zniszczyła. Jak Ci się ta olejowa zasyfi to będzie leciało aż miło, nie wspominając o tym, że wcześniej może coś pod nią wpaść i porobić ci ładne rysy... Edytowane 2 Października 2015 przez Fonika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
popo00 Napisano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2015 uszczelka olejowa jest bardzo szczelna i nie ma mowy aby przepuściła kurz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 (edytowane) Tylko czy ma odpowiednią wargę, aby zgarniać brud z lagi i nie wpuszczać go do środka ?? Wątpliwe Edytowane 10 Października 2015 przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.