popo00 Napisano 24 Września 2015 Napisano 24 Września 2015 (edytowane) WItam, mam bombera z 2001, typu air, jedna laga mi ciekła, rozebrałem amora, i uszczelkę olejową kupiłem w sklepie "za rogiem" po 4 pln. Jako że nie mieli kurzowych, a przy demontażu kurzowa się popsuła, zastosowałem tę starą uszczelkę olejową, jako kurzową Całość po 2 dniach nie cieknie, i pracuje prawidłowo. Póki co jestem heppi Piszę posta co by inni wiedzieli że nie koniecznie orgyniały za 100 pln - generalnie to są zwykłe simeringi... Edytowane 24 Września 2015 przez popo00 Cytuj
Fonika Napisano 2 Października 2015 Napisano 2 Października 2015 (edytowane) Uszczelka kurzowa ma inne przeznaczenie niż uszczelka olejowa. Olejowa zapobiega przedostawianiu się oleju na zewnątrz, a kurzowa syfu z zewnątrz do wnętrza amora, uszczelka kurzowa chroni olejową, inaczej olejowa bardzo szybko by się zniszczyła. Jak Ci się ta olejowa zasyfi to będzie leciało aż miło, nie wspominając o tym, że wcześniej może coś pod nią wpaść i porobić ci ładne rysy... Edytowane 2 Października 2015 przez Fonika Cytuj
popo00 Napisano 7 Października 2015 Autor Napisano 7 Października 2015 uszczelka olejowa jest bardzo szczelna i nie ma mowy aby przepuściła kurz. Cytuj
Kowal1986 Napisano 10 Października 2015 Napisano 10 Października 2015 (edytowane) Tylko czy ma odpowiednią wargę, aby zgarniać brud z lagi i nie wpuszczać go do środka ?? Wątpliwe Edytowane 10 Października 2015 przez Kowal1986 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.