codespy Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Witam Przymierzam się do kupna nowego roweru z amortyzatorem: Rock Shox Reba RL 29, PushLoc, 100mm lub Manitou Marvel TS Air, 100mm Jeżdżę amatorsko, nie biorę udziału w maratonach. Mój aktualny rower ma amortyzator, który jest dość słaby. Zależy mi teraz żeby mieć coś lepszego. Ponieważ nie mam doświadczenia w tym temacie mam kilka pytań. Rower który ma Manitou jest droższy, czy warto do niego dopłacać? Jak wygląda sprawa z obsługą, serwisowaniem. Może ktoś może powiedzieć, który będzie sprawiał mniej problemów, będzie tańszy i mnie problematyczny w serwisowaniu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Puszlok od razu sie zepsuje, to niemal 100% pewne, chyba z jest hydrauliczny. Wtedy sie raz do roku będzie zapowietrzał. Marvel będzie cięższy, a i jego charakterystyka bardziej ścigancka, czyli twardszy będzie( da sie to jednak wewnętrznie ustawić). Jednak generalnie jest lepszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...