Alpina Napisano 22 Września 2015 Napisano 22 Września 2015 Chcę odchudzić troche moje kola Zastanawiam się jakie szprychy wybrać żeby było ok. Rower bez amortyzatorów. Ważę 75-80 kg. Obręcze Ace18. Hamulce v-brake. Jazda szosa, korzenie, piach ew. jakiś wyskok na nie więcej niż 1m wysokosci lotu. Zastanawiam się nad kombinacjami szprych: 1. Przód DT Revo (2.0 1.5 2.0)+Alu nyple Tył - lewa strona DT Revo+ Alu nyple - prawa strona DT Comp (2.0 1.8 2.0)+ Alu nyple 2. Przód i tył na DT Revo i Alu nyplach Która opcja będzie najbardziej rozsądna? Nie chce zeby obręcze zbytnio tarly mi o obręcze
dawid Napisano 22 Września 2015 Napisano 22 Września 2015 jak bym juz chciał urwać na wadzę to wybrałbym DT Competition Race 2.0-1.6-2.0 Zdecydowanie lżej niż DT Comp, niewiele cięższe od DT Revo Jednak całość operacji wydaje się być mało opłacalna. Zakładając że masz szprychy niecieniowane to zyskasz maksymalnie 160gramów przy wydatku około 300zł. Jak już szukać oszczędności w kołach, to nie ma sensu wymieniać pojedyńczych elementów kół, koszt przeplotu jest dość kosztowny w stosunku do oczekiwanych korzyści Jak już to zdecydowanie lepiej poczekać dłużej i wymienić całe koła jak te dokończa żywota
Alpina Napisano 22 Września 2015 Autor Napisano 22 Września 2015 No tak... zysk wagi to 180g na dwa koła czyli 90g/kolo.. Przod mogę sobie odpuscic bo przód i tak mam.dość lekki... Cena 72 szt szprych w moim sklepie to 158 zl lub 208 zł i do tego alu nyple 36 zł... Mogę zaszaleć bo w okazyjnej cenie kupiłem piasty i obręcze Zostało trochę kasy... Na sam tył musiałbym wydać ok 120 zł... Ale pytanie czy to wszystko wytrzyma i 2.0 1.5 2.0 po obu stronach będzie wystarczające? Znowu inna sprawa jest to ze mam nowe piasty i obręcze Ledwo 1tys. km na piastach przejechałem... Biorąc wariant tańszych szprych na przód a lepszych na tył to jest kwestia 180 zł+36 nyple czyli ok. 220 zł na całe koła. Tak więc można powiedzieć że 1g=1zl
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.