Skocz do zawartości
  • 0

Pancerny rower


Gość Marek

Pytanie

Marzy mi się pancerny rower o jak najprostszej konstrukcji, czyli jak najmniej zębatek, linek, manetek itp.

Szukając w internecie natrafiłem oczywiście na single speed'y z których spodobały mi się

http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/viva-2014/viva-legato-840101?cPath=6_699_1064&zenid=4132b0b044bdeef724e16f189bb4c725

 

http://www.scott.pl/produkt/186/620/rower-otg-10/

Nie ominąłem oczywiście oferty marki Polka

http://polkabikes.pl/pl/p/Pianista/812

 

Te rowery bardzo podobają mi się pod względem prostej konstrukcji, ale odnoszę wrażenie że ramy tych rowerów są podobne do szosówek. Ja natomiast chciałbym, aby rower był nie tylko pancerny ale też jak najbardziej komfortowy. Mam na myśli w miarę wyprostowaną pozycję jazdy. Mówiąc bardziej obrazowo chodzi mi o takiego Granda Ametysta na wygodnej trekkingowej ramie np. na ramie takiej Meridy http://www.rowerymerida.pl/produkt971/drakar-freeway-9100-rower-merida.html

 

I teraz kluczowe pytanie:

1.Czy istnieje rower spełniający te kryteria ? (chociaż w jakimś stopniu)?

Jeśli tak to proszę konkretne przykłady.

2.Co w ogóle sądzicie o tym moim pomyśle?

3.Może się mylę i któraś z tych ram będzie równie komfortowa jak trekkingowa?

 

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Pomysł jest dobry, sam będę chciał sobie jakiegoś singla poskładać na jakiejś starej dobrej ramie cr-mo.

Pacerność zależna będzie od tego jakie części zostały użyte. Niestety opis specyfikacji jest bardzo ubogi, w przypadku polki znikomy chyba, że ja źle widzę. 

Ale patrząc po cenach wątpię by te rowery były pancerne. Ta viva jest niby na ramie cr-mo ale przypuszczam, że koła, stery, pedały, zębatki, łańcuch, suport będą raczej mało pancerne. A nie ma sensu kupować roweru który się szybko rozleci. Tylko od razu dołożyć jeszcze z tysiaka i poskładać rower który będzie służył na lata.

Nie ma też co przesadzać z tą pancernością, bo tego typu rower i tak nadaje się tylko do jazdy po mieście ew leśnych ubitych ścieżkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Względnie komfortowy (szeroka opona,spory balon),pancerny(rama,widelec),bezobsługowy,doskonała geometria,daje dużo radochy w mieście,zachęca do dynamicznej jazdy i głupkowania,naprawdę funn-bike.Polska firma.

W tym sezonie raz nasmarowałem łańcuch i tydzień po zakupie wymieniłem wolnobieg (fabryczny to szajs,w ramach gwarancji przysłali taki sam szajs).Gdyby miał mocowanie po tarcze.........

Katalogowo - drogawy,ale można dostać za 2k.

 

http://www.ns-bikes.com/analog,1124,pl.htm

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...