Ottovsky Napisano 20 Września 2015 Udostępnij Napisano 20 Września 2015 Witam, Tak jak w temacie - rozglądam się za nowym rowerem szosowym mniej więcej we wskazanym przedziale (oczywiście jak znajdzie się taniej to też biorę ) Rozmiar 57-58, pod 188cm wzrostu. To co na razie rzuciło mi się w oko to: FOCUS CAYO: FOCUS CAYO LTD Ultegra Di2 - salonrowerowy.pl - dobre opinie w internecie, podobno nie idzie znaleźć roweru z ultegrą di2 w tej cenie SPECIALIZED TARMAC: Rower szosowy SPECIALIZED TARMAC SL4 COMP ULTEGRA 2015 / Triathlon - Profesjonalny sklep dla biegaczy i triathlonistów - buty treningowe/terenowe sklep, buty supinator/neutralne sklep, buty startowe do biegania, treningu, maratonu, buty męskie/damskie do - trochę droższy, na ultegrze, ale nie elektronicznej TREK EMONDA: Szosowe - - - tu mam możliwość zejścia z ceny o 25% co daje 7.5k PLN - pytanie czy po takiej obniżce będzie to lepsza maszyna niż pierwszy wskazany Focus? Z góry dziękuję bardziej doświadczonych kolarzy za pomoc w wyborze. Jeśli ktoś dostrzega jakąś lepszą opcję w podobnej cenie to również rozważę Pozdrawiam, T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 20 Września 2015 Udostępnij Napisano 20 Września 2015 Wejdź na stronę nieoceniam.pl gdzie jest mój temat o dura ace di2, zobaczysz jak to wyglada. DA miałem pęknięte w rękach dwie, ultegry przestałem liczyć po 10tej sztuce. Co polecam? Jesli chcesz di2 to sensowniej jest kupić nowa wersje 2x11 i zacząć zbierać kasę na przednia przerzutkę, wychodzi taniej niż wymieniać obie bo system dostanie zawału w starszej wersji. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest rower na mechanicznej grupie Shimano 2x11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ottovsky Napisano 21 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2015 tobo, dzięki za komentarz. Szukałem ale nie znalazłem w internecie podobnych opinii do Twojej odnośnie di2. Popytam jeszcze, ale znając ludzi to gdyby było tak źle z tą grupą jak piszesz to internet byłby pełen od negatywnych opinii. Czy dla amatora ważna jest ta 11 koronka? Wydaje mi się, że nie odczuję z niej większych korzyści będąc amatorem. Być może się mylę... Jakieś konkretne propozycje rowerów w tym przedziale cenowym? pozdr,t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafald Napisano 21 Września 2015 Udostępnij Napisano 21 Września 2015 nie wiem co warte są takie "testy" ale szukając opinii o jednym z prezentowanych tam modeli trafiłem na taki artykuł https://magazynrowerowy.pl/szosowki-do-8000-zl/ może coś pomoże pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesieque Napisano 21 Września 2015 Udostępnij Napisano 21 Września 2015 To może emonda ale na alu ramie?Na 2016 wychodzi emonda ALR 6 o ile dobrze pamiętam czyli najwyższy model. Rama jest aluminiowa ale w rozmiarze 56 ma wazyć 1050g. Czyli po zmianie koł na jakieś stożki carbonowe masz rower w wadze poniżej 7kg. Jest to rower na pełnej ultegrze mechanicznej 11 rzędowej. Kosztuje katalogowo 8 tysięcy, a skoro na emonde masz 25% rabatu (o ile oczywiście nie tylko na tamten konkretny model) to może to byłaby ciekawa propozycja. No chyba, że bardzo chcesz karbonową ramę, to wtedy ten rowerek odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Września 2015 Udostępnij Napisano 21 Września 2015 Pracuje w serwisie przez ktory przewija sie wiele rowerow z di2 rocznie wymieniamy 10-20 przednich przerzutek ultegry. Mam tego złomu cała szufladę. Tyły dostają luzów na pantografie, sypia sie troche wolniej. Jesli miałbym kupić rower z di2 to tylko w wersji 2x11 czyli nowsza, bo starsza w przypadku problemu oznacza konieczność wymiany rownież drugiej przerzutki co mnoży koszt razy dwa. Czy dla amatora jest istotna jedna koronka więcej? To zależy. Jesli ktoś używał wcześniej np kasety 11-25 i teraz tez bedzie używał to dostanie płynniej zestopniowana kasetę. Nowe grupy obsługują kasety 11-32 bez wymiany przerzutki, maja tez możliwość wymiany tarcz korby na inny zestaw bez wymiany samych korb. Do tego manetki pracują lekko i precyzyjnie. Kultura pracy nawet Dura Ace w wersji2x10 wg mnie wymięka przy nowych grupach. Kup Focusa z di2 ale jesli padnie z jakiegokolwiek powodu któryś komponent roweru i będziesz musiał go wymienić to nawet jesli oficjalnie komponenty z grupy 2x11 sa kompatybilne ze starsza generacja to zeby współpracowały musisz zrobić upgrade systemu który przy okazji go rozwali - najnowsze wersje software'u przy mieszanych komponentach blokują przerzutki. W takim przypadku pozostanie Ci upolowanie i zakup komponentów z serii 6700 a to moze być - jesli już nie jest - trudne. Gdy di2 pojawiło sie w szosach byłem oczarowany. Chciałem najpierw kupić bo kultura pracy jest bardzo dobra - jak wszystko jest nowe. Ostatnio serwisowalem rower z pierwsza wersja di2 dura ace, przerzutka przestała poprawnie działać. Problem w tym ze ta grupa nie jest kompatybilna z następca ani z komponentami ultegra a nowej sztuki DA tej generacji już nie można było dostać. Pozostaje wymiana całej grupy komponentów składowych, 5-6 tysięcy. Najsłabszym elementem jest wózek przerzutki przedniej który prędzej czy pózniej pęka - tak jak w wersji mechanicznej pracującej z korba kompakt. Rocznie wymieniamy kilkaset przerzutek przednich tiagry, 105tki i ultegry. Wózek wersji mechanicznej jest praktycznie taki sam jak elektrycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 21 Września 2015 Udostępnij Napisano 21 Września 2015 tobo, dzięki za komentarz. Szukałem ale nie znalazłem w internecie podobnych opinii do Twojej odnośnie di2. Popytam jeszcze, ale znając ludzi to gdyby było tak źle z tą grupą jak piszesz to internet byłby pełen od negatywnych opinii. Czy dla amatora ważna jest ta 11 koronka? Wydaje mi się, że nie odczuję z niej większych korzyści będąc amatorem. Być może się mylę... Jakieś konkretne propozycje rowerów w tym przedziale cenowym? pozdr,t. Będąc amatorem możliwe, że nie odczujesz korzyści z Di2 ... za to możesz odczuć problemy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamir Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Witajcie Dołączam się do tematu. Poszukuje również szosy w podobnej kasie, jedyna różnica taka że mnie interesuje mechaniczne przełożenie nie żadne DI2. Waga ok 88-90kg wzrost 186 Proszę o pomoc w wyborze roweru. Myślałem wybrać coś z Canyona lub Treka... Jakie jest wasze zdanie. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Typowa wyścigówka czy rower do maratonów i na długie dystanse? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mamir Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Raczej wyścigówka ale dlugodystansowca tez możesz zaproponować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.