paul997 Napisano 17 Września 2015 Napisano 17 Września 2015 Co polecicie na koło 26 cali do ścigania się? Wyścigi po płaskim (np. PolandBike, Mazovia), ale patrzymy pod kątem sekcji mocno pofałdowanych, czyli 10 obrotów korbą w dół i potem 10 w górę i tak w kółko. Generalnie chciałbym, żeby opony dobrze sprawowały się tam, gdzie jest dużo przyspieszania, dużo zwalniania. Ja mam cały czas dylemat, czy lepiej lżejszą, czy cięższą, ale z "szybszym" bieżnikiem. Wiem na pewno, że chcę jak największy balon. Taki typowy dylemat od Schwalbe: Rocket Ron 26x2,25 EVO waży 465g Racing Ralph 26x2,25 495g 30g na oponie to wg mnie dużo, ale inne bieżniki, więc ciężko mi porównać. I chętnie posłucham innych propozycji, przy czym Thunder Burtów, Furious Fredów, Speed Kingów II (łyse) bym nie chciał.
ishi Napisano 17 Września 2015 Napisano 17 Września 2015 Wszystko co < 500g to dla mnie papier. Z zakresu 500-600g mogę polecić Maxxis Ikon lub nową Vittorię Barzo. PS. 26" i ściganie się w PB? Musisz mieć żelazną łydę
paul997 Napisano 17 Września 2015 Autor Napisano 17 Września 2015 Czy ja napisałem, że dla mnie . Tak serio, to buduję rower dla córeczki na przyszły sezon. Przy żywej wadze 25kg papierowe opony są jak najbardziej OK . Na swoich 24 cale Rocketach ani razu nie złapała kapcia ani na wyścigu, ani na przejażdżkach. Zresztą u Żony też są Rockety i też cały rok bez uwag. Także nie boję się . Ikony i Barzo również zanotowałem, pomyślę.
ishi Napisano 17 Września 2015 Napisano 17 Września 2015 A jak to ma być dla dzierlatki to Smart Sam 2.1 myślę, że będzie też OK. Opory toczenia bliskie zeru.
Mandaryn Napisano 17 Września 2015 Napisano 17 Września 2015 Opory toczenia bliskie zeru. Nie przesadzajmy Tym bardziej przy Racing Ralphie, który według tak ustawionego punktu odniesienia musiałby mieć chyba z minus trzy
phoe Napisano 18 Września 2015 Napisano 18 Września 2015 Smart Sam się dużo gorzej toczy do Racing Ralph'a. Co do RaRa i RoRo, daj RoRo na przód, a RaRa na tył. Zyskasz na przodzie przyczepność w zakrętach, a nie stracisz na oporach toczenia, bo większość oporów toczenia pochodzi z tylnego koła/opony.
walkingchair Napisano 18 Września 2015 Napisano 18 Września 2015 Kenda small Block eight 2,1 zwijana.
pawelb Napisano 18 Września 2015 Napisano 18 Września 2015 Na tyle używałem Michelin Wild Racer Ultimate 2.1. Świetnie się toczy, a w górach gdy złapał nas deszcz bardzo miło zaskoczyła świetną przyczepnością. Minus jaki znalazłem to dosyć łatwo zablokować tył przy hamowaniu. Bez problemu się uszczelnia. Waga ok 415g. Do kompletu Wild Grip'r na przodzie.
paul997 Napisano 18 Września 2015 Autor Napisano 18 Września 2015 Nie znałem tych Michelinków, bardzo interesujące, doczytam sobie o nich. Dzięki! A jakby tak dać je z tyłu i z przodu? Masa i prędkości nie są takie, jak u dorosłych.
Swider23 Napisano 18 Września 2015 Napisano 18 Września 2015 Mój syn http://www.mazoviamtb.pl/Cyprian_Swiderski_4640 jeździ na Maxxis Ikon przód Specialized Renegade tył. Możesz pomyśleć też o Continental Race King albo Schwalbe Thunder Burt jeżeli ma być lekko i szybko.
pawelb Napisano 19 Września 2015 Napisano 19 Września 2015 Nie znałem tych Michelinków, bardzo interesujące, doczytam sobie o nich. Dzięki! A jakby tak dać je z tyłu i z przodu? Masa i prędkości nie są takie, jak u dorosłych. Z przodu nie zakładałem, nie podpowiem
paul997 Napisano 19 Września 2015 Autor Napisano 19 Września 2015 A jak określisz w nich balon, są raczej drobniejszymi oponami, czy trochę tego balonu mają?
pawelb Napisano 19 Września 2015 Napisano 19 Września 2015 Drobne raczej, w dodatku wersja ultimate ma podobno trochę niższy bieżnik co potęguje wrażenie.
bobiik Napisano 19 Września 2015 Napisano 19 Września 2015 Proponuje set Hutchinson. Cobra z tylu a Toro z przodu
paul997 Napisano 20 Września 2015 Autor Napisano 20 Września 2015 Kupione 2xRaceKing Supersonic, dzięki za podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.