CISNIJ Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Witam Wszystkich Kilka miesięcy temu kupiłem nowiutki rowerek Scott Scale 770 (tak wiem, z salonu to przepłacony). Chciałbym tą maszynę doinwestować zaczynając od piast. Rower posiada piasty: przód - Formula CL51 piasta tył - Shimano FH-RM35 Disc CL Dodam iż jestem laikiem i nie wiem jakie pasowałyby do mojego sprzętu. Kwota jaką ,moge przeznaczyć na piastę przednią to max 130zł, a tylnia max 200zł. Na necie znalazłem takie, tylko czy będą odpowienie, liczę na Waszą radę. Koła 27,5 cala, 32 szprychy i mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub, kaseta 10 Piasta przód : http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerowe/mtb-do-hamulcow-tarczowych/p,piasta-przednia-deore-xt-hb-m756-shimano,40089.html Piasta tył : http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerowe/mtb-do-hamulcow-tarczowych/p,piasta-tylna-deore-xt-fh-m8000-center-lock-8-10-rz-mtb-11-rz-32h-shimano,498519.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Skąd pomysł żeby zaczynać akurat od piast? U Ciebie jeśli już zmieniać to całe koła... Obręcze, które masz nie są warte przeplatania. Jeśli budżet nie pozwala to jeździj jak jest i dozbieraj. Co Ci w tych piastach przeszkadza? Amortyzator też jest najwyżej podstawowy podobnie jak hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CISNIJ Napisano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Pomysł stąd, że każdy mówi mi iż te piasty długo nie wytrzymają przy mojej jeździe w teren. Poleć więc dobre obręcze z porządnymi piastami z góry dzięki a amorek z czasem też będzie wymieniony , krok po kroku .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...