grzechu2410 Napisano 16 Września 2015 Napisano 16 Września 2015 Witam kolegów przekopałem cały internet i padło na nowe opony racing ralph nie wiem tylko jaki rozmiar . Do tej pory jeździłem na continentalach Race king 2,2 , przymierzając RR w rozmiarze 2.25 okazało się że są trochę mniejsze stąd zastanawiam się nad wersjom 2.35 . Objętościowo RR 2.35 jest taki sam jak continental RK 2.2 . Zastanawiają mnie tylko opory toczenia miedzy wersjami 2,25 a 2,35 , ma ktoś może jakieś informacje albo sugestie . Teren to głównie piaszczyste lasy , szutry , trochę asfaltu żeby dojechać do tych lasów . Od razu mówię że lubię mniejsze ciśnienie dla tego też zastanawiam się nad 2.35 ,jeśli ma to jakieś znaczenie ważę 85 kg . pozdrawiam
grzechu2410 Napisano 16 Września 2015 Autor Napisano 16 Września 2015 23 mm wiedz 2.35 spokojnie wejdzie
MartinH Napisano 16 Września 2015 Napisano 16 Września 2015 To bierz szerszą, w terenie nie zauważysz różnicy w oporach, a szeroka guma to szeroka guma
seraph Napisano 16 Września 2015 Napisano 16 Września 2015 Wydaje mi się, że nie poczujesz różnicy między 2,25, a 2,35 w oporach toczenia. Opory te wynikają bardziej z bieżnika niż z szerokości. Zawsze możesz dać 2,35 tylko na przód, a 2,25 na tył asekuracyjnie. Przyjrzałbym się też dokładnie tylnym widełkom czy przy suporcie będzie wystarczająco miejsca na oponę i błoto. U mnie np. seryjnie były pakowane opony 2,25, a rozsądnie patrząc to to jest delikatna przesada - 2,35 byłyby zupełnie "na styk".
grzechu2410 Napisano 16 Września 2015 Autor Napisano 16 Września 2015 2..35 miesci sie spokojnie z zapasem więc pewnie ją wezme , ale czekam na wasze opinie
jackon15 Napisano 28 Września 2015 Napisano 28 Września 2015 Chętnię się podłączę pod temat. Również zastanawiam się nad 2,25 vs 2,35. Myśle jednak o NN na przód a RR na tył. Obecnie mam stary bieżnik NN z przodu i czasami ratuje życie.Jeżdżę na niskim ciśnieniu rzędu 1,2 Bar z przodu i 1,3 Bar z tyłu - 65kg wagi... Czy na 2,35 nie będzie za bardzo bujało? Czy będę mógł trzymać takie same ciśnienia czy wyższe lub niższe przy takim samym zachowaniu koła? Wiele opon nie ma nawet rozmiaru 2,35 (max 2,25) więc pewnie pojawiają się jakieś minusy. Na pewno interesuje mnie lepsza amortyzacja i większa przyczepność. Po asfalcie praktycznie nie jeżdżę. Widzę, że rozmiar PLUS robi ostatnio furorę...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.