Skocz do zawartości

[max 8k] FS all mountain

maciej83

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Zastanawiam się ostatnio poważnie nad zakupem fulla oraz realizacji wyprawy w przeciagu dwóch następnych sezonów w zależności od tego na co pozwoli portfel.

Nie mam wielkiego doświadczenia w tym temacie to co mnie najbardziej interesuje to wielkość kół oraz geometria roweru, ewentualnie zawieszenia

Prywatnie skłaniam się w stronę kół 29 (tak żeby upiec dwie pieczenie na jednym rożnie, mieć i fulla i 29era) to jednak zależy od tego co uda kupić się w dobrej cenie, nie ukrywam że zamierzam kupić rower w sezonie zimowym szukając okazji.

Co do meritum od dłuższego czasu spoglądam w stronę tego roweru:  http://www.rosebikes.pl/bike/rose-root-miller-1-29-2015/aid:775395

Wszystkie komentarze mile widziane.

Napisano

Poprzednia wersja tego roweru jest dostepna na stronie ze znacznym upustem, wiec poczekam tak czy siak bo sezon bedzie się powoli kończył

Napisano

Jeżeli można zapytać ile dobry człowieku macie wzrostu, że w AM siadasz na 29er?

Ja będę monotematyczny i zaproponuję Ci Giant Trance 27.5 2 LTD. Katalog 9199zł a po rabaty zapraszam PW :).

Na pokładzie sztyca mykmyk, dwa foxy, dożywocie na ramę i przede wszystkim sprawdzone maestro.

Rowerek praktycznie dostępny od ręki.

Napisano

Walking a kto pisał o zakazie?

Jeżeli chłopak ma 170cm to na jaki rozmiar go wsadzisz?

Moim zdaniem 29er w tym przeznaczeniu musi mieć, a może powinien uzytkownika o solidnym wzroście i odpowiedniej nodze. W innym przypadku 29er bedzie jedynie przeszkodą.

Napisano

Od razu napiszę, że nie ja będę na tym śmigał więc mi lotto rozmiar koła. Natomiast jak masz możliwość dobrać szpeje to lepszy jest RS Revelation. Zdecydowanie warto manetki XT kosztem zmieniarek odpowiednio o klasę niżej. No i opony inne bo Conti to ścierwo jakich mało. Wsadz sobie Hans Damf'y. Rewelacyjne opony pod każdym względem. 

Napisano

mam 188 cm wzrostu i o ile dobrze pamiętam 93 cm nogę.