dawid85 Napisano 15 Września 2015 Napisano 15 Września 2015 Witam mam starego hexagona v2 21" jak mozna go zmodernizowac na razie wszystkie podzespoly sa seryjne ... Mam do dyspozycji 700zl
dawid85 Napisano 15 Września 2015 Autor Napisano 15 Września 2015 Wlasciwie to siodlo fajera obrecze i chyba korby zostaja to ma byc rower do smigania po lesie, bloto, zwir troche miasto chcialbym zeby byl troche "szybszy" hamulce v-brake... Nie wiem jak sie za to zabrac...
mmisiek9612 Napisano 15 Września 2015 Napisano 15 Września 2015 masz kilka opcji 1. Zmienić amorek na coś lepszego ( w tej cenie znajdziesz jakiegoś XCR AIR a może i raidona) 2. Wymienić osprzęt (przerzutki, manetki, korbę) na jakąś średnią grupę np. alivio 3. Zmienić hample na lepsze 4. Jakieś lepsze kółka może byś znalazł chociaż w tej kwocie to nie poszalejesz
Silver400 Napisano 16 Września 2015 Napisano 16 Września 2015 Przerabiałem już budżetowe modyfikowanie roweru więc podziele się kilkoma uwagami. Jakie masz opony i dętki? Dobry krok to zmienić dętki a przedewszystkim opony na lepsze. Do zyskania nawet kilogram wagi, który rzeczywiście czuć. Polecam Continental Race lub X-King zwijane w zależności od tego co masz w rozmiarach 2.0 lub 2.2. Jak na swoją cenne te są bez konkurencyjne wagowo. Ponadto zapewniają świetne osiągi na asfalcie i szutrach przy zachowaniu przyzwoitej dzielności w terenie. Cała operacja powinna się zamknąć w 150zł jak wymienisz je sam a da na pewno odczuwalne efekty. Pamietaj by zadbać o odpowiednie ciśnienie powietrza. Kolejnym bardzo tanim krokiem to wyrzucenie z roweru wszystkiego co zbędne, plastików, odblasków, dzwonka, "nóżki, stopki" itp. przy dobrych wiatrach zyskasz nawet pół kilo wagi. Oczywiście to krok do zastosowania w rowerze sportowym, sprzętu "na codzien" to nie dotyczy. Co do hamulców, dać tam duży klocek np. Authora 3-częsciowy, ewentualnie nowy pancerz i tyle. Koszt 40-50zł wszystko. Hamować będzie, sensowne przejście na tarcze kosztuje więcej niż cały twój budżet. To co zostanie, można wsadzić w napęd, amortyzator, koła. Jednakże to duże koszty i z tych trzech opcji mozesz wybrać jedną zeby to w ogole miało sens. Czytaj w odpowiednich działach jakie częsci są polecane. Przerzutki i manetki można kupić używane, reszty bym nie ryzykował.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.