Koosior Napisano 14 Września 2015 Udostępnij Napisano 14 Września 2015 Panowie i oczywiście Panie również Szukam informacji gdzie kupić w PL nowego Lefty-ego. Nie chodzi mi o odpowiedź w stylu ebay.com czy ebay.de. Szukam informacji czy ktoś zna.widział, słyszał gdzie to ustrojstwo jest sprzedawane. Gdzie go można dotknąć, pomacać, porozmawiać z kimś kto go zna i zamówić. Zgodnie ze info na stronie Cannona importerem na Polskę jest firma z Czeskiego Brna. Jednakże ich strona jest mało rozbudowana. Nie ma tam info o samych amortyzatorach. Chodzi mi o sklep lub osobę która sprowadza, handluje tym ustrojstwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 14 Września 2015 Udostępnij Napisano 14 Września 2015 http://www.cannondale.com/eur_en/dealer-locator/ Na stronie cannondale jest informacja o sprzedawcach w Europie, zaznaczone są polskie sklepy które wg tej strony sprzedają Cannona. W tych sklepach powinna być możliwość ściągnięcia graciarni Cannona na zamówienie. Co do pomacania takiego widelca jako towaru w sklepie - szanse marne, ze względu na cenę detaliczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koosior Napisano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2015 Niestety czekam na info ze wskazanych sklepów - dystrybutorów i nic. Zaczynam się już zastanawiać nad redukcją z 1,5 na 1 i1/8 i montażem liska jednakże chciałbym zweryfikować faktycznie cenę PBR alu 90 . Jak różnica pomiędzy Fox-em. Zapewne mniej kłopotów z obsługą. Większa dostępność serwisu,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Wagowo Lefty jest porównywalny do SID-a, którego, jak każdy amortyzator RS-a, możesz w całości serwisować w domu, co ważne, nie tracąc przy tym gwarancji. Na stronie SRAM-a znajdziesz szczegółową instrukcję w PDF-ie. W razie czego sieć serwisów RS-a jest bardzo gęsta - znacznie gęstsza niż Cannondale'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 800/900 € z Germanii http://www.bike24.com/p253338.html http://www.cannondale-parts.de/Lefty-Hybrid Natomiast na odpowiedź dystry z Czech nie licz. A jak ktoś w Polsce będzie to miał / będzie mógł sprowadzić , to pewnie w okolicach 5tys M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koosior Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Czyli alternatywa z DE lub NL. Przyjmowałem taką możliwość A jak z gwaranacją? Jest chyba jeden przegląd gwarancyjny? Rozumiem, wysyłka do DE ponieważ w PL nikt nie będzie respektował gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Jeżeli mogę coś powiedzieć ... Jak lefty tylko z gumą na goleni. Tez z kawową anoda to dno, z czarną trochę lepszy. Najlepiej pracuje Ten Z gumą bo nie ma pod nią uszczelki a przynajmniej nie jest to tak uszczelnione. Ten z teflonami to jakaś porażka. Jak weźmiemy pierwszy lepszy widelec, reba czy fox i wyczyścimy anodę odtłuszczaczem, ona jest śliska, a ta z leftiego nie jest i strasznie pogarsza pracę widelca. Już nie wspominając że żeby rozebrać lewusa potrzeba specjalnych narzędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koosior Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Jeszcze jedno pytanie Moja rama - główka ramy to 13,5 cm. I tu pytanie do kogoś kto miał lefciaka w ręku. Czy musze szukać takiego którego rozstaw obejm będzie równy tej odległości czy dolna obejma jest regulowana.? Pytam ponieważ nie miałem go w ręku a na zdjęciach niestety nie bardzo widać. Patrząc na aukcję widzę, że niektórzy podają wymiar czyli mniemam, że dolna obejma nie jest regulowana. Raczej większość ma rozstaw 10cm. Nie widziałem raczej 13,5 cm. Z drugiej strony nie bardzo wiem jaki rozsatw ma PBR 90 mm alu ponieważ taki siedział w tej ramie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 15 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Obejmy nie są regulowane. Można pewnie to jakoś podkładkami i adapterami dopasowywać ale obejmy sa w lewusie na stale. Dolna wchodzi bezpośrednio na łożysko, na górnej jest taki gumowy docisk, z tuleją do łożyska. Wbija się mostek i dokręca sterówką od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koosior Napisano 15 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Zapewne masz rację. Podkładkami można jeśli rozstaw obejm będzie większy niż 13,5. Patrząc na aukcję większość jest 10 cm także nie podejdzie. Hmm musze poczytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Miałem "kilka" Cannonów i każdy ale to każdy do rozmiaru L ma lewego pod główkę 13,5. Dopiero od XL to chyba 16,5 cm. Co do cen to 3k pln za nowego PBRa można uznać już za okazję. Z drugiej strony za 5 max 6k można kupić cały rower i wtedy po sprzedaży niepotrzebnych częsci taki amor wychodzi poniżej 2k pln. Co do wagi i porównania z Sidem to nie ma co porównywać. Sid to 1650 g. i gnie się niczym plastelina. WC XX oczywiście lżejszy ale to plastelina do kwadratu przy lewym. Pozostaje kwestia pracy... Guma faktycznie szybciej się dociera ale za to serwis i resetowanie bardziej upierdliwe, natomiast hybryda po tuningu komory progresji działa tak samo dobrze a reset to 15 sekund roboty zaś serwis można odwiedzić raz na sezon. I goleń wcale nie wyciera się szybciej niż czarne golenie w nowych RSach, a jeśli lefty to już z manetką XX bo podstawowy pbr to blokada na "guzik" na koronie i w warunkach bojowych zdarza się nie trafić. Pozostaje serwis - nie warto demonizować tym bardziej jak nie jeździ się na tym amorze. Raz do roku koszt ok. 200 pln to takie same pieniądze jak nowe uszczelki do RS, smar i trochę umiejętności. A że z tym zazwyczaj krucho to i wątków że Reba po domowym serwisie nie działa też niemało na forum... Bo koszt przeglądu RSów w serwisach to też ok. 200 pln ale wtedy i pewność że będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Cannondale zaleca określone czynności co 50/100/200 godzin jazdy, czyli zdecydowanie częściej niż raz do roku. Podobnie jest z RS-em (25/50/100) i Foxem (pełny serwis co 125 godz.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Września 2015 I goleń wcale nie wyciera się szybciej niż czarne golenie w nowych RSach Tego nie powiedziałem, natomiast, jeździłem, rozbierałem i serwisowałem, wiec mogę powiedzieć ze powłoki canondale o dupę rozbić, jeżeli chodzi o płynność pracy. Nawet nie ma porównania płynności pracy takiego lewego z nowego jackyla do np starego flasha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sivydym Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Cannondale zaleca określone czynności co 50/100/200 godzin jazdy, czyli zdecydowanie częściej niż raz do roku. Podobnie jest z RS-em (25/50/100) i Foxem (pełny serwis co 125 godz.). Zalecenia zaleceniami... W mieście też obowiązuje zazwyczaj 50 km/h i takie są "zalecenia" a rzeczywistość to weryfikuje. Stary lewy był bardzo wrażliwy na błoto i wodę i nawet myjąc trzeba było zawijać gumę folią, hybryda w tym wypadku jest pancerna aż do bólu. Co do interwałów to łatwo policzyć co ile trzeba robić pełny serwis Foxa - co 2,3 miesiące jazdy... Kto tak robi ? Jedni tesknią za komuną bo było lepiej, innym jest teraz lepiej, ktoś woli stare samochody bo miały to coś, inny wybierze nową S7 i podobnie jest z leftym. Hybryda pracuje inaczej niż guma ( fakt nie jest tak płynna ale i tak lata świetlne lepiej niż RS i Fox ) ale sztywność jeszcze bardziej wzrosła plus łatwy reset i długie w rzeczywistości interwały przeglądowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 16 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Hybrydy ze skokiem 80mm to może i mają racje bytu, ale te 140 czy 160 ... wg mnie porażka totalna biorąc po uwagę jakoś pracy konkurencji. Prawda że lewaki są wrażliwe bo mają łożyska toczne, 6 ... 6 długouch pasków z wałeczkami. Stąd jego cudowne właściwościowy jezdne, o ile nie zostaną stłamszone poprzez nieumiejętność wykonywania powłok. No i tłumiki ... to moim zdaniem ich pęta achillesowa. Tłumik - jest, działa ... działa. Regulacja jest? - jest, działa ... średnio. Jak dla mnie prawnie nie było różnicy w skrajnych położeniach odbicia ... regulowana kompresja ? A co to jest ? nie każdemu to spasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Miałem nowego Lefciaka 160 27,5 przez pół roku . Raz wywaliło górną uszczelkę z tłumika i się zalał olejem. Natomiast kultura pracy : cud miód malina , RSy i Foxy się chowają . Na Bosie nie jeździłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koosior Napisano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2015 podsumuje temat. zakupu lefciaka. Jak któryś z kolegów wspominał zero odpowiedzi od przedstawiciela marki na Polskę - firma z CZ Aspire czy jakoś tak Wysłałem zapytanie do kliku sklepów i niestety tylko jeden sklep postanowił odpowiedzieć. Panowie z Olsztyna szybko i w temacie odpowiedzieli. Ceny trochę mnie zaskoczyły Carbon XLR 90 po rabacie 6500 PBR ALU 90 po rabacie 5000 NA koniec padła jeszcze propozycja demontażu PBR 100 ALU z roweru z tego roku - cena 4000 PLN. Jedyni którzy odpowiedzieli i naprawdę bardzo szybko. Na szczęście udało mi się nabyć za zachodnia granica XLR 90 z manetką z tego roku + rura sterowa+mostek za 3000 także myślę, że cena do zaakceptowania. Oczywiście nowy Mam jeszcze pytanie. Orientujecie się jakie łożyska są montowane w główce ramy? F29 Carbon 3 z roku tego roku. Zapewne takie same jak w Carbon 2 czy 4 z lat poprzednich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 6 Października 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Mam jeszcze pytanie. Orientujecie się jakie łożyska są montowane w główce ramy? F29 Carbon 3 z roku tego roku. Zapewne takie same jak w Carbon 2 czy 4 z lat poprzednich Jak do lewusa to raczej takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.