cesi99 Napisano 13 Września 2015 Udostępnij Napisano 13 Września 2015 Chciałbym sb ułożyć plan treningowy, ale nwm dokładnie jak się do tego zabrać. Zacząłem jeździć w tym sezonie i mi się spodobało jedzenie na rowerze, roweru może profesjonalnego szosowego nie mam, ale na razie sprzęt taki jaki mam mi starcza. W tym sezonie a dokładnie w jakieś 3 miesiące jakieś 2tys. km (wiem mało) ze średnią prędkością 20-25km/h. Jestem początkujący, ale chciałbym przygotować się do przyszłego sezonu. Mam 16 lat/62kg/1,65m. Do dyspozycji mam basen, siłownię (ale się na nią nie nadaję) no i oczywiście jakieś ćwiczenia w domu mogę zrobić i biegać. Proszę o napisanie planu treningowego na cały tydzień, albo jakieś wskazuwki do napisania takjego planu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...