arecki1338 Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Witam, dopiero raczkuje w temacie, Czy do kandsa maestro 2015 da sie w jakis prosty sposob zmienic vbrakei na tarczowe, czy lepiej dac sobie spokoj i zainwestowac w nowy rower?
Marcin9 Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Wymian na tarcze wiąże się z wymianą kół lub wymianą piast i szprych oraz przeplataniem. Ps. Popraw temat []
BikerLight Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 W prosty sposób się nie da, do wymiany będziesz miał piasty, szprychy + koszt zaplotu. Ewentualnie nowe koła pod tarcze. Edit: Sorki za powielanie treści, wygląda na to że pisaliśmy jednocześnie
arecki1338 Napisano 11 Września 2015 Autor Napisano 11 Września 2015 Czyli tak jak myslalem. W sumie wymiane kol moglbym rozwazyc, a czy sama rama wymaga zmian czy bedzie ok?
BikerLight Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Na tylnym trójkącie masz mocowanie IS i uchwyt montażowy pod przewód hamulcowy. Uchwytów tych nie ma na przednim trójkącie, tam albo rozwiercasz przelotki pod pancerz vbrake albo mocujesz przewód zipem.
Marcin9 Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Uchwytów tych nie ma na przednim trójkącie, tam albo rozwiercasz przelotki pod pancerz vbrake albo mocujesz przewód zipem. Rozwiercać nie polecam lepszym wyborem będzie coś w tym stylu.
tobo Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Napisz jeszcze ile chcesz przeznaczyć na koła a ile na same hamulce. Bo wg mnie najsensowniejszy zakup tarczówek zaczyna się w okolicach Shimano SLX. Poniżej asortyment Shimano nie błyszczy jakością ani trwałością.
BikerLight Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 @@Marcin9, Pisałem przecież o zipie (czy trytce jak kto woli albo opasce zaciskowej jak się super technicznie nazywa), a po rozwierceniu całość wygląda najmniej topornie Gripery oczywiście też można dać choć estetyką nie grzeszą i są stosunkowo drogie @@tobo, A co się dzieje nie tak z M615?
tobo Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 A szczają jak ich bracia z niższej póły jeden miałem w nowym rowerze, co się zlał i drugi mój własny którego nie użyłem ani razu. Jak do tej pory nie zdarzył mi się zeszczany slx, xt ani xtr nowej linii Shimano.
BikerLight Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Motyla noga! A miały tak dobre opinie kiedy je kupowałem Czyli jakość u sh*tmano leci na pysk...
tobo Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 Fajansiarskie zaciski Shimano jak do tej pory trafiały mi się we wszystkich poniżej slx. Może pechowcem jestem, ale tak też myślałem gdy kupiłem rower z pierwszymi na rynku 445. A potem zaczęły często pojawiać się na serwisie. Wcześniej deore też (w moich oczach) kwalifikowały się do bezproblemowych, dopóki nie trafił mi się trefny deore w nowym rowerze, a ostatnio założyłem "zapas" do mieszczucha, nowy i bez jednego nawet użycia zacisk też się spocił. Dwa dni temu kolejny deore 615 jak wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.