Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Standardowe Axony nic się  nie zmienią. Polecam ci żebyś  zamontowal koło  z piastą boost 110x15 i do tego Axona RLRC 15QLC BOOST 2019 z czarnymi rurami goleniowymi o średnicy 34mm bo za niedługo będę miał taki model

Napisano

Skoro żadnych zmian nie będzie w Axonie   to rocznik 2018 będzie dla mnie najlepszym wyborem ale jak zwykle brak wersji w połysku,będzie może dostępna jeszcze wersja

Axon RL-RC 29 15QLC Czarny połysk Taper 2018 ?

Napisano

Mam pytanko co do Aurona TA-RC2 z 2017. Zbliża się wiosenny serwis i tak myślałem czy jest jakaś możliwość uciszenia tej (chyba) sprężyny, co by się nie tłukła na większych nierównościach. Szczególnie ją słychać jak koło się ześlizguje z np. kamienia, gdzie amorek odbija na boki i jak ląduję stolik, nawet idealnie. Jest tak od nowości i z kim bym o tym nie gadał to zawsze słyszę, że one tak mają. Tak więc pytanie - da się to poprawić nie pogarszając jednocześnie pracy? I jeżeli tak to ile to może kosztować razem z przeglądem?

Napisano
20 godzin temu, ACTIVIA napisał:

Standardowe Axony nic się  nie zmienią. Polecam ci żebyś  zamontowal koło  z piastą boost 110x15 i do tego Axona RLRC 15QLC BOOST 2019 z czarnymi rurami goleniowymi o średnicy 34mm bo za niedługo będę miał taki model

Niestety mam dosyć nową piastę Novatec  bez boosta. Jak kupię ramę odezwę się do Ciebie.

Napisano (edytowane)
W dniu 1.01.2019 o 08:57, ACTIVIA napisał:

Wersja TA pracuje na wkładzie. Musiał  byś  to rozebrać  i na sprężynę nałożyć  kawałek otuliny termoskurczliwej

Jaka różnica jest z tym wkładem? Inaczej to się demontuje niż na poniższym filmiku? No i czy o tą sprężynę chodzi? Jeżeli tak to kolejne pytanie: :)

Lepiej żeby ta otulina była opięta na sprężynie i pracowała razem z nią, czy lepiej żeby sprężyna miała luz i pracowała wewnątrz tej otuliny? No i też jaka to ma być otulina? Taka zwykła do kabli w odpowiednim rozmiarze czy coś specjalnego?

 

Edytowane przez Brombosz
Napisano

Film który  dołączyłes przedstawia wersje zwykłą, nie TA. Najpierw musiał  byś  ten wklad TA rozebrać żebyś my dalej mogli działać. Chodzi o to żebyś poznał na poczatku podstawową budowę 

Napisano

No domyśliłem się, myślałem, że to co wewnątrz jest takie samo co w wersji TA, tylko różni się demontażem... Ogólnie coś nie mogę wyszukać jakiś sensownych informacji na temat mojego modelu. O tej otulinie mógłbyś coś więcej napisać. No i czy jest sens się w to pchać? Nie mam shaftów do trzymania rurek gdyby były potrzebne, możliwe, że i jakieś klucze będę musiał dokupuć... nigdy tego nie rozbierałem, a przydałby się przegląd i wymiana płynów przed wiosną, pomimo, że nie przejeździł dużo.. 

Napisano
W dniu 1.01.2019 o 15:48, Dokumosa napisał:

Możesz użyć adapterów z ali pozwalających na montaż piasty non.boost w widelcu boost. Boost staje się b.szybko standardem i za rok dwa będziesz żałował, że nie masz boosta.

 

W dniu 1.01.2019 o 16:57, xxxWODNIKxxx napisał:

Rzeczywiście jest taki adapter koszt raptem 20 zł na aliexpress  2 podkładki i 1 na tarcze hamulcowe plus 6 śrub

Dzięki za pomysł. Tylko nie widzę nigdzie takiego adaptera na center lock. Jest coś takiego?

Napisano (edytowane)

Nie ma takiej opcji. Do adaptera CL to IS tarczę montuje się bez użycia śrub pomiędzy dwa kawałki adaptera. Nie ma opcji zmieścić tam dodatkowo 5mm dystansu żeby nakrętka złapała gwint w piaście i dodatkowo kołki trzymające tarczę przeszły przez zarówno adapter jak i tarczę.

To, że nie widziałem takiego nie oznacza, że nie istnieją bo jest np.: https://r2-bike.com/NOW8-Conversion-Kit-Boost-Adapter-Front-Centerlock-15x110-Boost

Edytowane przez Dokumosa
Napisano
10 godzin temu, Brombosz napisał:

No domyśliłem się, myślałem, że to co wewnątrz jest takie samo co w wersji TA, tylko różni się demontażem... Ogólnie coś nie mogę wyszukać jakiś sensownych informacji na temat mojego modelu. O tej otulinie mógłbyś coś więcej napisać. No i czy jest sens się w to pchać? Nie mam shaftów do trzymania rurek gdyby były potrzebne, możliwe, że i jakieś klucze będę musiał dokupuć... nigdy tego nie rozbierałem, a przydałby się przegląd i wymiana płynów przed wiosną, pomimo, że nie przejeździł dużo.. 

Tak wygląda wkład TA

f250e462002d2a5fc626e30c5ec125cd.JPG

Napisano

moze i masz Suntour'a ale starego jakiegoś, ja mam duroluxa pod kolo 29" i jestem mega zadowolony  z jego pracy, niesamowicie czuły skok , brakuje tylko TA ale w przyszłosci mysle ze bedzie, jak mam wylozyc jeszcze raz tyle kasy za rockshoxa to podziekowal, 

Napisano
37 minut temu, PowerV3 napisał:

Suntour to szajs nie amortyzator.Mam suntoura i to szajs.

Masz XCM za 150 zł do którego pakujesz kilogram smaru, nie używasz go zgodnie z przeznaczeniem i jeszcze masz odwagę pisać coś takiego? To tylko pokazuje jakim ignorantem jesteś.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...