uslugifoto Napisano 8 Września 2015 Napisano 8 Września 2015 Czy to dobry pomysł? Mam 187 cm i nogę 91 cm, do tej pory celowałem w Scotta Scale, wg. filozofii Scotta powinienem iść raczej w XL, okazuje się że ramy Krossa B9 2014 i Scotta Scale 2015/15 są niemal bliźniacze a mnie udało się taką karbonową kupić za 1399 zł. Oczywiście nie porównuję jakości, chodzi tylko o geometrię. Opłaca się ten karbon za te pieniążki? Od razu dopytam, jakie stery do zwykłej rury amortyzatora i taperowanej główki tej ramy?
d8wid Napisano 8 Września 2015 Napisano 8 Września 2015 Ja mam B9 2013 19 cali i 185cm - czuje się na nim bardzo dobrze. Nie wiem jaki masz rozmiar ale cena wg mnie bardzo dobra Oryginalnie wsadzane były stery z przejsciowką VP-A62ACMS2MI-P08F (41,8x8x45)MH-P16 (52x7x45) Ale każde zintegrowane pod 1 1/8 na 1,5 z podkładką podejdą.
uslugifoto Napisano 8 Września 2015 Autor Napisano 8 Września 2015 Chyba jednak ze sterami muszę poczekać, mam przycięte amortyzatory do ram z główką 110mm, ale przezornie zostawiłem zapas i mam podkładki. Mam nadzieję że starczy do główki 140mm. Generalnie szukam czegoś niskiego Tylko nie wiem na jakie hasło tego szukać... Może takie: http://allegro.pl/author-aco-hs40-stery-tapered-1-1-8-1-5-maszynowe-i5146651266.html
uslugifoto Napisano 9 Września 2015 Autor Napisano 9 Września 2015 Czytam właśnie o pękających ramach Kross i podejściu tej firmy do reklamacji... Rama jeszcze u kuriera na aucie, a ja zaczynam się wahać... Cena niska, bo 1399 zł. Ważę 82 kg, to chyba w normie jak na 187 cm. Co myślicie?
d8wid Napisano 9 Września 2015 Napisano 9 Września 2015 Temat nie dotyczy ram carbonowych - ja nie kojarzę takiego przypadku, spokojnie. Nie czytaj za dużo bo sie niepotrzebnie denerwujesz Waga 78-80 kg i parę tysięcy głównie po lasach bez oszczędzania - nic mu nie jest.
motiks Napisano 13 Września 2015 Napisano 13 Września 2015 B9 2014 kwiecień. .. peknieta skosna rurka lewego trójkąta. .. kolega ma to samo po prawej stronie... zd w galerii
uslugifoto Napisano 14 Września 2015 Autor Napisano 14 Września 2015 Ponoć identyczne ramy stosują inne, bardziej międzynarodowe firmy. Ciekawe jakie to modele, można by sprawdzić czy to szerszy problem, czy tylko jakaś seria była wadliwa. Mam nadzieję że że 3 - 4 lata rama wytrzyma. Z 10000 km rocznie na tej ramie przejeżdżał będę pewnie z 1000 km.
motiks Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 B10 ma ta samą ramę... wyższe model już zastosowane maja inne włókna, inną geo... a to zdjęcie ramy przed awarią z nowymi kołami...
uslugifoto Napisano 14 Września 2015 Autor Napisano 14 Września 2015 B10 ma ta samą ramę... wyższe model już zastosowane maja inne włókna karbonowe... Tak, tak ale z tego co piszą na forum bardziej obeznani ramy takie jak Kross stosuje Fuji czy Jamis. W którym miejscu Ci strzeliła rama dokładnie?
rambolbambol Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 Może i stosują takie same ramy, ale czy kontrola jakości i podejście do klienta to samo? Krossy niezależnie czy ALU czy karbon pękają na potęgę. Zanim wsiądziesz na rower sprawdź, czy aby nie ważysz więcej jak gwarancja pozwala.
motiks Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 rambolbambol: właśnie.. bo podejście w tej sprawie średnie lub żadne jak to woli... kupiłem ramę MTB żeby się na nią patrzeć: broń Boże jeździć... normalnie założę sobie galerię aktu
rambolbambol Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 @uslugifoto Serio za 1399zł możesz mieć fajną stalową ramę (np Genesis HL) lub kapitalną aluminiową ramę (np Trek Superfly 8) i pewnie ciekawe carbonowe alternatywy. Kupiłeś jedną z najbardziej zawodnych ram na rynku. Moja rada: ODEŚLIJ.
motiks Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 lub peak29 za połowę tego co Trek... bardzo sobie chwalę...
uslugifoto Napisano 14 Września 2015 Autor Napisano 14 Września 2015 @uslugifoto Serio za 1399zł możesz mieć fajną stalową ramę (np Genesis HL) lub kapitalną aluminiową ramę (np Trek Superfly 8) i pewnie ciekawe carbonowe alternatywy. Kupiłeś jedną z najbardziej zawodnych ram na rynku. Moja rada: ODEŚLIJ. Szczerze to mam już trzy ramy i zachciało mi się karbonu Przekonała mnie cena i geometria prawie jak Scale 9xx Stalowej ramy nie chcę. Jak mi strzeli po gwarancji to kupię coś lepszego.
Rulez Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 To nie tylko Kross, na rower KTM Aera (karbonowa) tracisz gwarancję w przypadku startu w maratonach
rambolbambol Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 Jak mi strzeli po gwarancji to kupię coś lepszego. A jak ci strzeli podczas jazdy to kupisz sobie zdrowie albo zęby?
uslugifoto Napisano 14 Września 2015 Autor Napisano 14 Września 2015 A jak ci strzeli podczas jazdy to kupisz sobie zdrowie albo zęby?A czy komuś już coś takiego się stało? Teraz rozumiem czemu ludzie kupują stalowe ramy Tak się jeszcze zastanawiam czy Kross aby za bardzo rynku nie psuje, jedni sprzedają ramy za 1500 a inni za 5500. Rowery z resztą też, dziś mogłem kupić nowego Levela B12 2015 za 7800 zł. O ilu przypadkach pękniętego karbonu w Kross-ie wiadomo? Bo jak sądzę, przy tych cenach dużo się tego sprzedaje.
motiks Napisano 14 Września 2015 Napisano 14 Września 2015 ... Strzeliła w zakrecie, straciłem przyczepnosc i szorowalem asfalt.. zalatwiony lewy bok i gacie. .. a łokieć to mnie do dzisiaj boli... na prostym nie pęka. .. dobrze że nie na zjeździe. .. a w gwarancji jak byk napisane ze zdrowie na własną odpowiedzialność i za nie nie zwracają. .
uslugifoto Napisano 14 Września 2015 Autor Napisano 14 Września 2015 rambolbambol: właśnie.. bo podejście w tej sprawie średnie lub żadne jak to woli... kupiłem ramę MTB żeby się na nią patrzeć: broń Boże jeździć... normalnie założę sobie galerię aktu Co to za czerwona taśma na tym pęknięciu? Oryginalnie tego nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.