bikeme Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 Witam! Od jutra rusza w Lidlu promocja na produkty firmy Ceravit i mam do Was pytanie co do jakosci tej firmy? Warto kupic ich produkty? Ja w tych sprawach jestem zupelnie zielony i na rowerze jezdze w zwyklych spodenkach, podkoszulku i czapce z daszkiem, ale chcialbym to zmienic i wreszcie wygladac jak pro Link http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?id=810 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B_art Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 To nie firma, a wlasna marka Lidla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmisiek9612 Napisano 6 Września 2015 Udostępnij Napisano 6 Września 2015 poczytaj sobie http://www.forumrowerowe.org/topic/170965-dyskonty-lidl-biedronka-aldi-etc-odziez-i-akcesoria-sportowe/page-33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grande1970 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 nie Ceravit tylko Crivit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7701 Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Według mnie robią całkiem niezłe rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slave Napisano 8 Września 2015 Udostępnij Napisano 8 Września 2015 też mam kurtkę rowerową(z 2014 roku) + strój(koszulka krótki rękaw + spodenki z szelkami) i uważam, że są całkiem niezłe jak za ta cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qkisek Napisano 8 Września 2015 Udostępnij Napisano 8 Września 2015 Wczoraj kupilem kurtke i koszulke. naprawdę polecam. Sa dobrej jakosci no i cenowo fajne Do tego normalna rozmiarowka. Czyli XL to rzeczywiscie XL a nie XXXXL Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...