NeO Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Ostatnio oddałem mojego Big Hita na pierwszy przegląd gwarancyjny do Ski Teamu na ul. Karolkową w Warszawie. Zawiozłem go do serwisu tylko z powodu gwarancji. Pierwsze co mnie zdiwiło to Wielka reklama przed wejściem na której było napisane na temat gwarancji na ramy. Otóż na rowery marki Specialized dają 10lat gwarancji. Co dziwne w instrukcji obsługi napisano, że gwarancja na ramę trwa zaledwie 1rok. Następnie oddałem rower do serwisu i dowiedziałem się że mam po niego przyjść za 3dni. No to przyszedłem. W serwisie było 3 mechaników z czego jeden jadł kanapki drugi robił zdjęcia, a trzeci sobie siedział. Zapytałem się czy mój rower jest już gotowy. Odpowiedź brzmiała NIE. Mój tata zagadał z nimi i powiedział, że zaraz przyniesie im po browarku. No to poszedł i kupił. Jak z nim wróciłem to rower był już gotowy a panowie tylko czekali na piwo. Bardzo sie na nich wkur***em bo mają robotę a nic im się nie chce. Czy Wy dokonujecie przeglądów rowerów w Ski teamie. jeśli tak to napiszcie czy Wam też zdarzają się takie sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurasek Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 temat zablokowany zapoznaj sie z zasadami pisania jakbys poszukał to znalazł odpowiedni temat związany z opiniami o serwisach pozdrówko porządkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.