NeO Napisano 13 Sierpnia 2006 Napisano 13 Sierpnia 2006 Ostatnio oddałem mojego Big Hita na pierwszy przegląd gwarancyjny do Ski Teamu na ul. Karolkową w Warszawie. Zawiozłem go do serwisu tylko z powodu gwarancji. Pierwsze co mnie zdiwiło to Wielka reklama przed wejściem na której było napisane na temat gwarancji na ramy. Otóż na rowery marki Specialized dają 10lat gwarancji. Co dziwne w instrukcji obsługi napisano, że gwarancja na ramę trwa zaledwie 1rok. Następnie oddałem rower do serwisu i dowiedziałem się że mam po niego przyjść za 3dni. No to przyszedłem. W serwisie było 3 mechaników z czego jeden jadł kanapki drugi robił zdjęcia, a trzeci sobie siedział. Zapytałem się czy mój rower jest już gotowy. Odpowiedź brzmiała NIE. Mój tata zagadał z nimi i powiedział, że zaraz przyniesie im po browarku. No to poszedł i kupił. Jak z nim wróciłem to rower był już gotowy a panowie tylko czekali na piwo. Bardzo sie na nich wkur***em bo mają robotę a nic im się nie chce. Czy Wy dokonujecie przeglądów rowerów w Ski teamie. jeśli tak to napiszcie czy Wam też zdarzają się takie sytuacje.
jurasek Napisano 14 Sierpnia 2006 Napisano 14 Sierpnia 2006 temat zablokowany zapoznaj sie z zasadami pisania jakbys poszukał to znalazł odpowiedni temat związany z opiniami o serwisach pozdrówko porządkowe
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.