HoXen Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 Jeżdżę na BR m-395 i chciałbym go zmienić na slx(brm 675), lecz mam obawę, ponieważ mój amortyzator to SR Suntour NVX i się zastanawiam czy ten amortyzator nie jest za słaby dla tego hamulca. Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora. Co wy o tym sądzicie czy ten amortyzator jest dość wytrzymały? Czy na tarczach 160mm było by ok? A może 180 nawet się sprawdzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 To ile będzie "żył" ten NVX zależy trochę od Cibie jak i głównie od średnicy tarcz. Nie wkładał bym możliwie największej przewidzianej dla niego średnicy i założył 160-kę. W zupełności wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HoXen Napisano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2015 Myślisz, że moge tam włożyć 160 mm i klocki metaliki czy 180 mm i klocki pół metaliki. A jak oceniasz jego żywotność jeśli jeżdżę około 25 km w ciągu tygodnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 (edytowane) Kloski pół metaliczne spokojnie wystarczą a co do żywotności to skup się raczej na regularnym serwisie bo bez tego będzie o wiele gorzej. W sumie to klocki będziesz miał w komplecie i raczej na pewno nie będą to półmetaliki. Edytowane 3 Września 2015 przez beskid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 4 Września 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora. Jak będziesz hamował blokując przednie koło często gęsto to amor szybko nabawi się luzów. Jak będziesz hamował z kulturką, wykorzystując modulację, będzie ok. Jak to mówią w Hameryce " The choise is Yours" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Jak będziesz hamował blokując przednie koło To się szybko zębów pozbędziesz Hamować trzeba z wyczuciem i najlepiej unikać blokowania koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GajekL Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Tak jak pisze kolega Beskid, w zupelnosci wystarczy Ci tarcza 160mm i klocki zwiczne ktore bedziesz mial w komplecie, oczywiscie jesli nie wybierzesz metalikow z radiatorami. Przy mojej 80kg wadze zestaw ktory pisalem spisuje sie bardzo dobrze, nie trzeba nic lepszego, tym bardziej ze bedzie to w Twoim przypadku jazda raczej spokojna, sadzac po posiadanym przez Ciebie amorku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BikerLight Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Jeżdżę na BR m-395 i chciałbym go zmienić na slx(brm 675), lecz mam obawę, ponieważ mój amortyzator to SR Suntour NVX i się zastanawiam czy ten amortyzator nie jest za słaby dla tego hamulca. Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora. Co wy o tym sądzicie czy ten amortyzator jest dość wytrzymały? Niezależnie od tego jakie hamulce zamontujesz i w jaki sposób będziesz hamował ten amorek i tak złapie luzy. Tuleje ślizgowe są tu z plastiku także nie ma co się nad nim roztkliwiać. Fizycznie na pewno się nie przełamie od hamowania, musiałbyś go skatować jakąś brutalną jazdą w terenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.