Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeżdżę na BR m-395 i chciałbym go zmienić na slx(brm 675), lecz mam obawę, ponieważ mój amortyzator to SR Suntour NVX i się zastanawiam czy ten amortyzator nie jest za słaby dla tego hamulca. Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora. Co wy o tym sądzicie czy ten amortyzator jest dość wytrzymały? Czy na tarczach 160mm było by ok? A może 180 nawet się sprawdzą?


 

Napisano

To ile będzie "żył" ten NVX zależy trochę od Cibie jak i głównie od średnicy tarcz. Nie wkładał bym możliwie największej przewidzianej dla niego średnicy i założył 160-kę. W zupełności wystarczy. 

Napisano

Myślisz, że moge tam włożyć 160 mm i klocki metaliki czy 180 mm i klocki pół metaliki. A jak oceniasz jego żywotność jeśli jeżdżę około 25 km w ciągu tygodnia?

Napisano (edytowane)

Kloski pół metaliczne spokojnie wystarczą a co do żywotności to skup się raczej na regularnym serwisie bo bez tego będzie o wiele gorzej. W sumie to klocki będziesz miał w komplecie i raczej na pewno nie będą to półmetaliki. 

Edytowane przez beskid
  • Mod Team
Napisano

 

 

Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora.

 

Jak będziesz hamował blokując przednie koło często gęsto to amor szybko nabawi się luzów. Jak będziesz hamował z kulturką, wykorzystując modulację, będzie ok. Jak to mówią w Hameryce " The choise is Yours" ;)

Napisano

Tak jak pisze kolega Beskid, w zupelnosci wystarczy Ci tarcza 160mm i klocki zwiczne ktore bedziesz mial w komplecie, oczywiscie jesli  nie wybierzesz metalikow z radiatorami.

 

Przy mojej 80kg wadze zestaw ktory pisalem spisuje sie bardzo dobrze, nie trzeba nic lepszego, tym bardziej ze bedzie to w Twoim przypadku jazda raczej spokojna, sadzac po posiadanym przez Ciebie amorku :)

Napisano

 

 

Jeżdżę na BR m-395 i chciałbym go zmienić na slx(brm 675), lecz mam obawę, ponieważ mój amortyzator to SR Suntour NVX i się zastanawiam czy ten amortyzator nie jest za słaby dla tego hamulca. Boje się o to, że mogę szybko doprowadzić do luzów lub złamania amortyzatora. Co wy o tym sądzicie czy ten amortyzator jest dość wytrzymały?

 

Niezależnie od tego jakie hamulce zamontujesz i w jaki sposób będziesz hamował ten amorek i tak złapie luzy. Tuleje ślizgowe są tu z plastiku także nie ma co się nad nim roztkliwiać.

Fizycznie na pewno się nie przełamie od hamowania, musiałbyś go skatować jakąś brutalną jazdą w terenie ;)

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...