PaTryŚ Napisano 13 Sierpnia 2006 Napisano 13 Sierpnia 2006 hey chciałbym poszaleć troche w streecie ... i myślałem o tym KLIK lecz co o nim sądzicie ? czy nadawałby sie do streetu itd ?
NeO Napisano 13 Sierpnia 2006 Napisano 13 Sierpnia 2006 Nadawłby się. Na tym forum było już tyle tematów o tym rowerze, że aż nie chce mi się ich liczyć. Ps. Powinineś wymienić amor bo ten szybko złapie luzy
bartekgib Napisano 13 Sierpnia 2006 Napisano 13 Sierpnia 2006 Tematy o nim już były. Można szczerze polecić jak za tą cenę. Tylko po pewnym czasie radzę wymienić amorek + hample na tarcze ( piasty już mają mocowania na tarcze - nie trzeba ich wymieniać ) . Jedna z lepszych propozycji na początek. Pozdrawiam !
PaTryŚ Napisano 13 Sierpnia 2006 Autor Napisano 13 Sierpnia 2006 jeszcze ttylko powiedzcie jaki rozmiar ramy wybrać? bo szłyszałem że do streetu chyba o rozmiar miejszy sie wybiera czy jakostak ? jak by co to mam 165cm wzrostu i od krocza do gleby 76cm z góry dzięki bardzo
LeN* Napisano 13 Sierpnia 2006 Napisano 13 Sierpnia 2006 13 lub 14' bo nie wiem jaka tam jest .. A wogole ile masz kasy na rowerek?? BO jezeli powyzej 1500zł, to mogłbys wymienic w nim Amor np. na poczatek na Duro Pozdro
bartekgib Napisano 14 Sierpnia 2006 Napisano 14 Sierpnia 2006 Bierz 14" ( jest 14" i 16" ) . 16" wydaje się być jakby za długa - taka moja opinia. A ja powiem tak - ja bym koledze na początek radził wymienić szybciej hamulce, niż tego amorka. Na RST'ku jeszcze pojeździ - nie jest to najgorszy model. Lepiej kupić dobre hamulce. Pozdrawiam !
Halidar Napisano 14 Sierpnia 2006 Napisano 14 Sierpnia 2006 Tylko moja porada, wymień hak przerzutki, bo ten jest badziewiany.
drero Napisano 15 Sierpnia 2006 Napisano 15 Sierpnia 2006 słuchaj bierz ten rower i nie dyskutuj bo to najlepsza propozycja w tej klasie cenowej, na początek zmien haulce na tarcze (najlepiej hydrauliki) bo w streecie są ważne oraz amorek na duro (jednopukowy ok.330zł) lub jak nie masz kasy to na suntoura xcr'a (200zł) lub xcr-L.O. (ok. 260zł) reszty chyba nie trza bedzie bo najlepsza co najważniejsza jest rama
zido Napisano 4 Października 2006 Napisano 4 Października 2006 Czy ktokolwiek widział fotke, albo na realu białego signa? a moze ktoś ma i moze wysłac fotka? bardzo prosze A jeśli ktoś widział a niema fotki niech postara sie opisać!!! Dziękuję bardzo
master87 Napisano 4 Października 2006 Napisano 4 Października 2006 Czy ktokolwiek widział fotke, albo na realu białego signa? a moze ktoś ma i moze wysłac fotka? bardzo prosze A jeśli ktoś widział a niema fotki niech postara sie opisać!!! Dziękuję bardzo I tak nie mam co robić a znaleźć było bardzo łatwo http://www.pinkbike.com/photo/812955/
zido Napisano 6 Października 2006 Napisano 6 Października 2006 Dzięki master!!!! A Twoim, Waszym zdaniem który jest ładnieszy? biały czy czarny?
duchwg Napisano 6 Października 2006 Napisano 6 Października 2006 Jeśłi miałbym wybierać pomiędzy czarnym, a białym to wybrałbym biały. Chociaż czarny nie jest taki zły.
bartekgib Napisano 7 Października 2006 Napisano 7 Października 2006 Czarny i to tego białe felgi Vuelta DH na amorze Manitou Splice - moje marzenie ..... Ahhhhhhh ...... Pozdrawiam !
Ciastkorz Napisano 7 Października 2006 Napisano 7 Października 2006 Kumpel ma ten rowerek i sprawuje sie super Mial juz na nim glebe i rower koziolkowal ale nic mu sie nie stalo Amor na razie nie ma luzow tylko zaraz mu sie zepsula blokada skoku Hamulce nawet ładnie hamuja ale jak jest mokro to juz badziewnie Pozdro
Gregor Napisano 7 Października 2006 Napisano 7 Października 2006 Wlasnie mam zamiar kupic rowerek do streetu.... Nie wiecie moze czy w tym przedziale cenowym da sie kupic cos lepszego? I czy wogole da sie kupic cos NOWEGO taniej?
bartekgib Napisano 7 Października 2006 Napisano 7 Października 2006 Jedynie Krosser Panic za 1400 zł ( obniżki ) albo Unibike Underground Zone za te poniżej 1800 zł ( ciężko go dostać, ale bardziej się Panic opłaca, bo maję te same hamulce, amortyzatory i prawie te same felgi nawet )..... ? ? Pozdrawiam !
zido Napisano 8 Października 2006 Napisano 8 Października 2006 No... tylko trzeba mieć jeszcze szczęscie do jakieś promocji
kordzio Napisano 8 Października 2006 Napisano 8 Października 2006 Z tego co się orinetuje to do końca nie wybiera się koloru, bo biały był przyporządkowany do jednego rozmiaru (chyba 14"), a carny do innego (16"), więc wyboru za bardzo nie ma. Chyba ważniejszy jest rozmiar ramy, a co za tym idzie jej właściwości jezdne, niż wygląd. Pzdr!
agau Napisano 9 Października 2006 Napisano 9 Października 2006 Eeeeeee, bzdura. Do wyboru jest 14" i 16", każdy w kolorze białym i czarnym. Ja mam Sign DS 16" na białej ramce (żałuję, jakbym kupowała po raz drugi, to wzięłabym 14"; Mam 172 cm wzrostu, rama 16" jest zdecydowanie za duża, a rowerek niepotrzebnie traci na sprycie :wink: przy najbliższej okazji śmiga do wymiany). Wg mnie Sign DS to najlepszy rower dla początkujących. Jak się obije, to nie będzie żal, bo cena nie jest powalająca na kolana. Pierwsze do wymiany pójdą hamulce, najpierw tarczówki zagoszczą z przodu, potem z tyłu. Na deser amortyzator (Regulacja w nim jest jakaś taka niepewna, że aż się boję jej dotykac ). Ten rower, mowiac obrazowo, będzie dostosowywał się do twoich rosnacych potrzeb, coś tam w nim się wymieni, coś wymontuje (np przerzutki, co by liczbe kabli zminimalizowac) i bedzie OK. A gdy bedziesz wiedzial, ze jazda weszła ci w krew, kupisz sobie cos porzadniejszego. Bo przeciez gdy zaczynasz te przygode, nie orientujesz sie, czy po pierwszym zlamaniu nogi/ukruszeniu zęba/skręceniu barku sie nie zniechecisz, i czy na całą zabawę warto w ogóle wydawac więcej, niż na początek potrzeba. P.S. Panic jest brzydki. Nie wierzcie zdjęciu ze strony producenta
bartekgib Napisano 9 Października 2006 Napisano 9 Października 2006 Dobre podejście do sprawy - DS to rower na początek. Nie jest to rower do FR, Street'u czy czegoś innego. Jest to po prostu tzw. "dualówka" za rozsądną, niską cenę. Pozdrawiam !
Tomek_lol Napisano 9 Października 2006 Napisano 9 Października 2006 Witam Kross Sign jest to swietny rower moj kolega go ma ale jak kazdy pisze to te hamulce to lipa jest po 2 tygodniach juz nie odbijly regulacje w w tanich amorach RST sa po to by sie psuly odrazu sprzedac , dolorzyc i kupic cos innego i wg. mnie do wymiany tez sa opony bo to jakies nieporozumienie jest moze to moj wymysl ale dla mnie nie maja w niczym zasosowania. To wszystko nadrabia geo ramy jezdzac na 16' manual to banal
zido Napisano 15 Października 2006 Napisano 15 Października 2006 Najprawdopodobniej niedługo stane sie jego właścicielem... tylko jest 1 problem... niema go już w prawie żadnym sklepie więc radze wszystkiem - ŚPIESZCIE SIE!!!
GdyniaBiker Napisano 15 Października 2006 Napisano 15 Października 2006 Powiem tyle, że kumplowi pękła korona tego amora - RST - podczas skakania na torze dualowym. To nie był niedolot, to niebył jego błąd. Poleżał w szpitalu, a uszkodzeń niebędę opisywać. Proponuję ograniczone zaufanie do amora- on nie jest raczej do dualu
bartekgib Napisano 15 Października 2006 Napisano 15 Października 2006 DS'a jest wogóle ciężko dostać .... Cały czas. Ale to zależy od sklepu - bo jak ktoś ma jakieś wkręty to może załątwić każdego Sign'a. Pozdrawiam !
zido Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 Pisałem maile do dealerów w okolicy. Odpisało mi na razie 4: 1)wyprzedany 2)wyprzedany, ale niedługo pojawi sie kolekcja na 2007 3)do odbioru od zaraz za 1399 4)niemam na stanie, ale najprawdopodbniej moge zamówić.Można liczyć na rabat, gdyż jest koniec sezonu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.