Skocz do zawartości

[rower] Który rower wybrać: Lapierre Raid 229 czy MTB Insomnia.

adamgradeq

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.
Na wstępie dodam, że jeśli chodzi o specyfikację rowerów to jestem kompletnie zielony :x Planuję zakupić rower górski do jazdy zarówno po mieście jak i nieco cięższych terenach.
Zastanawiam się nad dwoma modelami i prosiłbym o doradzenie który z nich jest lepszy, najlepiej poparte sensownymi argumentami :)
Pierwszy z kandydatów to rower Lapierre Raid 229
a tutaj specyfikacja : http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_29er_hardtail/lapierre/37676/raid_229

2 rower, nad którym się zastanawiam, to mtb insomnia 29''
specyfikacja :

widelec: Ahead-Steuersatz 1 1/8"
biegi: 21 SHIMANO FD-TZ 30 Dżwignia ST-EF51 

hamulce: Promax aluminiowe tarczowe
obręcze: aluminiowe ROCK 29 RIMS Aluminium-Hohlkammerfelgen  
opony: KENDA 50-Fifty MTB-Stollenreifen 29" x 2,1" (54-622)

Tutaj jest podany przeze mnie rower, niestety strona jest po niemiecku. Innej nie mogłem znaleźć :/ 

http://www.neckermann.at/Sport-Freizeit/Fahrraeder-Fahrzeuge/Fahrraeder/Mountainbikes/Marathon-Tour/Mountainbike-MTB-Twentyniner-Fully-29-Insomnia-2077105.html

Proszę o pomoc i pozdrawiam, 
Adam.

Napisano

Lapierre poza tym, że ma marny widelec i szału nie robi, przynajmniej można nazwać rowerem. Druga propozycja to wyrób roweropodobny.

Pytanie jeszcze, ile jesteś skłonny wydać.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies