Skocz do zawartości

[rower] Kreidler Dice BIG 3.0 650B - Pytanie. Czy nada się do jakiejś ekstremalniejszej jazdy?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemanko.

Posiadam rower, którego model podałem w temacie. Tutaj dokładna specyfikacja tego roweru: http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/kreidler/kreidler-2014/rowery-gorskie/kreidler-dice-big-3-0-650b

Mam ten rower od około roku, zacząłem się troche interesować jakąś bardziej ekstremalniejszą jazdą, nie znam się na tym jeszcze praktycznie w ogóle, ale chciałbym zacząć uprawiać coś w stylu downhillu, chociaż oczywiście jestem świadom tego, że ten rower do downhillu średnio by się nadawał, bo jest po prostu za tani jak na te rowery :D Ale myślałem może o jakimś freeride, takiej bardziej ekstremalnej jeździe w lesie itd. Pytanie brzmi - czy ten rower na początek, na rozpoczęcie mojej przygody z tym by się nadawał? Nie chciałbym sobie zrobić krzywdy, ani zakatować roweru i go zniszczyć. Licze na jakieś konstruktywne opinie i porady :) Dziękuje i pozdrawiam. 

Napisano

Proponuję żebyś wklepał w guglach freeride i zobaczył na czym to polega. Albo na youtubie, będzie masa filmów z przejazdów fr. 

Odpowiedź na swoje pytania znajdziesz bardzo szybko.

Potem doczytaj do czego przeznaczył ten produkt jego producent.

Konstruktywne porady:

1. Używaj roweru zgodnie z przeznaczeniem

2. Zainwestuj w dobre ubezpieczenie jeśli punkt pierwszy nie wchodzi w rachubę.

3. Sprzedaj ten produkt, dozbieraj pieniądze i zanabądź coś dedykowanego do fr albo dh.

Napisano

Mój rower jest przeznaczony do MTB, więc wydaje mi się, że ma to ze sobą jakieś powiązanie :) Na wstępie zaznaczyłem, że nie koniecznie zależy mi na DH czy FR, tylko na jakiejś podobnej odmianie tego, po prostu chciałbym pojezdzic w lesie bardziej ekstremalnie. Przecież logiczne, że nie będę na tym rowerze uprawiał DH, głupi nie jestem. Niestety, ale Twoja opinia była troche zbędna. To co mi napisałeś, to jestem w stanie sam wydedukować. 

Napisano