jooj Napisano 24 Sierpnia 2015 Napisano 24 Sierpnia 2015 Witam, mam Lazaro Integrl V3 z tego roku i wczoraj przebiłem w nim oponę i dętkę. W związku z tym dwa pytania: Czy kupując nową oponę na tył należy wymienić też z przodu żeby był komplet? Trasy to głównie asfalt, leśne ścieżki, szutry. Jaką oponę + dętkę polecacie do takiej jazdy w rozsądnej cenie?(opona: 700x38C, dętka 700x35/43C). Jeśli dobrze jest wymienić też oponę z przodu to na jaką? pozdrawiam
seraph Napisano 24 Sierpnia 2015 Napisano 24 Sierpnia 2015 1. Nie. Komplet nie ma żadnego logicznego uzasadnienia w zasadzie oprócz ekonomii. W teren to nawet inne opony są dedykowane na przód a inne na tył. 2. Kenda Khan z antyprzebiciową wkładką, a dętkę sobie sklej obecną. Tanio i znika problem kapci.
jooj Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Napisano 24 Sierpnia 2015 Nie skleję bo ma dwie duże dziury blisko siebie nie będą łaty trzymać niestety.
seraph Napisano 24 Sierpnia 2015 Napisano 24 Sierpnia 2015 W takim razie kup zwyczajną dętkę czy to Kenda, czy CST, czy coś innego nie ważne. Dętka to dętka o ile nie liczymy gramów i nie szukamy lekkich to wszystkie są praktycznie takie same.
jooj Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Napisano 24 Sierpnia 2015 ok to temat dętki zamknięty. Jeśli nikt inny nie wypowie się odnośnie opony to wezmę tę, którą polecałeś.
talento259 Napisano 25 Sierpnia 2015 Napisano 25 Sierpnia 2015 Kende Khan również polecam chociaż wkładki jakiejś super nie ma bo ostanio złapałem flaka na dżazdze z patyka... Poza tym to poradzi sobie wszędzie oprócz piachu. Świetnie odprowadza wodę na asfalcie i jest cicha
jooj Napisano 25 Sierpnia 2015 Autor Napisano 25 Sierpnia 2015 ok wszystko wiem, dzięki Wam za pomoc;)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.