Funtastic Napisano 22 Sierpnia 2015 Napisano 22 Sierpnia 2015 Witam, mam możliwość zakupu roweru kross level R6 po dość atrakcyjnej cenie 2450 zł (nowy ze sklepu). Jest to dosyc gorący temat i nie wiem czy jest to sensowny wybor niezaleznie od tej ceny. Rwer bedzie mi służyć do jazdy do pracy oraz wypady za miasto i po lesie. Tu znajduje sie jego specyfikacja http://www.kross.pl/pl/mtb-xc-275/level-r6 Jestem amatorem i sie nie znam na sprzecie rowerowym stąd moje pytanie i prosba o opinie na temat jego podzespołów. Z gory dziekuje.
Ziemko Napisano 22 Sierpnia 2015 Napisano 22 Sierpnia 2015 W tytule jest B6 a w temacie piszesz o R6. O który dokładnie Ci chodzi? Co masz na myśli pisząc "dość gorący temat"? Pękająca ramy Kross'a z 2013 roku? To było dwa lata temu. Nie jestem jakimś tam emisariuszem Kross'a ale IMHO nie ma co się przejmować tematami które miały miejsce w przeszłości.
Funtastic Napisano 22 Sierpnia 2015 Autor Napisano 22 Sierpnia 2015 Chodzi o model r6, przepraszam za pomylke w tytule. Goracy temat poniewaz moge go do jutra miec w tej cenie poniewaz stoi po 3T zl
beskid Napisano 22 Sierpnia 2015 Napisano 22 Sierpnia 2015 Jak chcesz "na już" to od biedy ujdzie ale to niestety nie jest dobra oferta. W okolicach 3K są oferty z już powietrznymi amorkami. Wprawdzie często XCR Air ale zawsze to już większy plus. Dla przykładu Unibike Flite czy coś z Gianta Talona na którego są niezłe rabaty.
Funtastic Napisano 22 Sierpnia 2015 Autor Napisano 22 Sierpnia 2015 Powiem tak, od 18 lat jeżdżę na moim wydłużonym rowerem ktorym jezdze codziennie po minimum 10 km. Dotychczas oprocz wymiany klockow czy opon wymienilem tylkp suport. Jak na wszystko to czas na zmiany. Mysle ze cena 2450zl jest taka z ktora mogę się pogodzic tylko pytanie czy w tej cenie znajde cos lepszego Ps. Moja waga do 80 kg 175 cm wzrostu.