Skocz do zawartości

[Amortyzator] Wymiana XCMa, do ~800zł


Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem wymienić amortyzator z SR Suntour XCM w moim Krossie A4 (2013) na coś normalniejszego, po przeczytaniu kilku wątków wychodzi na to, że najlepszym wyborem będzie Raidon http://http//activia.sgl.pl/cena/amortyzatory-suntour/raidon/26-cali_amortyzator-suntour-raidon-xc-rl-r-26-czarny-2015/196 czy w tym przedziale cenowym (do 800zł) znajdę coś lepszego-nowego? (no chyba, że jakiś uber deal na używany jest) ew. czy ten konkretny z linka będzie bez problemu pasował (1 1/8", 9mm, 26", skok 100mm) czy może jednak wybrałem zły model pod ten rower.

 

edit: A może lepiej dołożyć do Epicona? http://ctbike.pl/suntour-epicon-rlr-disc-amortyzator-przedni-czarny.html Teren głównie mocno kamienny, nierówny szuter, bardzo mało asfaltu (dojazd), trochę leśnych dróg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do raidona to nie wypowiem się bo nie miałem ani nie jeździłem, ale w tym roku u Activi zakupiłem epixona 

 

http://www.activia.sgl.pl/cena/amortyzatory-suntour/epixon-xc-2015/26-cali_amortyzator-epixon-xc-rl-r-26-os-9mm-czarny-2015/676

 

i jak na razie jestem bardzo zadowolony. W jeździe XC przy mojej dość sporej wadze ( ponad 90 kg ) ładnie sobie radzi, także jeżeli jesteś wstanie dodrukować te 150 zeta to uważam że warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy jest sens az tyle kasy pakowac w amorek pod 26", bo jakbym wymieniał rower/ramę to ani to przełożyć ani nic. Jest jakaś zauważalna różnica między RST Aerial a Raidonem? (bo First Air widzę w cenie Epixona).

 

Aha, moja waga 77kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez przy wyborze amorka rozwazalem Epixona lub Axona.... ponizej tej polki bym nie schodzil... ale padlo jednak na Axonka u Activii

 

 

Zastanawiam się czy jest sens az tyle kasy pakowac w amorek pod 26"

moim skromnym zdaniem tak myslac nic czlowiek w zyciu by nie kupil... bo zaraz wyjdzie cos nowego itp... wybor amora to ciezka sprawa i kupujesz go pod obecna rame i piasty... roznia sie rurami sterowymi, rozmiarami, osia... zbyt duzo opcji by myslec o pozniejszej ewentualnej rozbudowie... no chyba ze zaczniesz od razu od ramy pod rure tapered... i piastami po 15 lub 20QR :D ale takim mysleniem niestety wymienisz pol roweru :D z powodu glupiego amorka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...