mentelgen Napisano 18 Sierpnia 2015 Napisano 18 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, po ostatnim bliskim spotkaniu z samochodem jestem zmuszony zakupić nowe obręcze. Potrzebuję wąskich obręczy na 36 szprych, i mój wybór padł na AlexRims R450. Jednak stąd moje pytanie, jak to będzie współpracować z hamulcem tarczowym? Obręcz jest niekapslowana, więc jest jakieś ryzyko wyrwania nypla przy hamowaniu? Widziałem że są obręcze niekapslowane disc only. Proszę o pomoc
nesk83 Napisano 18 Sierpnia 2015 Napisano 18 Sierpnia 2015 ja mam stare obrecze wykorzystane ponownie pod tarcze 180 na obu kolach... nie widze zeby cokolwiek sie zlego dzialo ani z obraczami ani szprychami.. a hamowalem juz nie raz ostro na szlag ale na nowym zestawie przejechalem dopiero ze 200km wiec doswiadczenia za duzego to nie mam
djzatorze Napisano 18 Sierpnia 2015 Napisano 18 Sierpnia 2015 Disc Only oznacza, że bok obręczy nie jest przygotowany do kontaktu z okładziną hamulca obręczowego; to czy obręcz jest kapslowana czy nie to raczej ma małe znaczenie przy ich działaniu z tarczówkami (żadne?). Wyrwanie nypla z otworu zdarzyć się może przy mocniejszym dzwonie czy twardym lądowaniu, ale nie przy hamowaniu... Chociaż może w jakichś chińskich felgach z Alibaby ważących 300g/szt to kto wie
grande1970 Napisano 18 Sierpnia 2015 Napisano 18 Sierpnia 2015 ja mam niekapslowane i jakoś nie udało mi się ich jeszcze zepsuć a sa tylko 32h
Fenthin Napisano 18 Sierpnia 2015 Napisano 18 Sierpnia 2015 Tylko 32? U mnie pracuje 24 bez żadnych problemów. I kapsli. Także nic się nie bój. Najważniejsze, daj koła do złożenia człowiekowi, który ogarnia temat i będzie ok. Zresztą, wiele drogich obręczy nie jest kapslowanych i dają radę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.