Skocz do zawartości

Wymiana czesci w rowerze Cross Author


Tsuchikage

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, 

 

Mialem fajny rower z niefabrycznymi czesciami ale zostal skradziony, kupilem taki sam ale juz 100% fabryczny i nie da sie na nim jezdzić.... 

 

Author Classic SX Logic Series 

18" 

 

Nie wiem jakie czesci do niego wldować zeby był tak dobry jak ten skradzony. 
Do tego kola sa na 100% do wymiany 

Napisano

 

 

Dla ciebie to cos dziwnego?
 Tak bo mogłeś kupić rower z lepszym osprzętem a nie teraz wymieniać ale ok twoja kasa więc możesz robić co chcesz 
Napisano

Po co te nerwy? Skąd mamy wiedzieć jakie graty miałeś w poprzednim rowerze? Każda rada będzie radą w ciemno według własnego widzimisię i według zasobności portfela. Skoro jeździłeś na poprzednim rowerze to wiesz jakie miał części i kup takie same lub podobnej klasy. A jeśli nie wiesz które będą podobnej klasy to podaj chociaż listę tego co miałeś i coś dobierzemy.

Napisano

Kupilem kiedys uzywany rower i nie mam pojecia co konkretnie w nim siedzialo wiem tylko ze wiekoszcz czesci nie byla fabryczna.
Tamten rower mi ukradli i kupilem ten sam model tez uzywany ale juz 100% na oryginalnych czesciach i jezdzi sie na nim o wiele gorzej. 

Dlatego chce aby byl tak dobry jak tamten ;)  Nie znam sie na czesciach do rowerów ale mysle ze ktos z taka wiedza bedzie mogl cos wybrac.
 

Napisano

To jest ten model i pelna specyfikacja.

 

http://agbike.spb.ru/sale/author2004/classic_sx.html

 

A w porownaniu z tamtym to jest zwyczajnie wolniejszy przy takim samym wysiłku, do tego wg. nie czuć mocy na starcie, jak by polowa szla w powietrze a nie w koło, wiec zamula. Nie wiem jak to opisac. No i do tego sa juz kola do wymiany, ale o tym wiedzialem juz kupujac ten rower, pomijając juz to ze tamten tez mial inne kola jakies wzmocnione. Wiec mysle ze ogolnie chodzi o kola i caly napęd. 

 

A co do kwoty to nie mam pojecia, wiadomo ze nie chce ladowac nie wiadomo ile w ten rower.

Napisano

Na złe forum trafiłeś... Obawiam się że tu nie ma wróżbitów... :sorcerer:  

Nie dałeś zdjęć. Nie napisałeś jakie części miałeś w poprzednim rowerze. Czego ty oczekujesz? 

Napisano

Jeśli sam twierdzisz że opony do wymiany to może zacznij od tego.Sama szerokość i ciśnienie mają ogromny wpływ na to co Ci nie pasuje czyli start i opory toczenia.

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Ani wróżbitów ani znawców tematu jak widać :) 

Nie ma sensu abym kolejny raz pisał co mam bo to jest w specyfikacji, ani co miałem, bo tego nikt już nie wie. 

Temat do zamknięcia, bo szkoda czasu na pisanie z Wami o pierdołach ;)  

Napisano

BEZNADZIEJNY opis problemu. Naucz się rozmawiać na forum, bo z takim podejściem nigdy nie doświadczysz rzeczowej pomocy.

 

Przyczyn może być wiele, trzeba dobrze przejrzeć rower. Opory w piastach, opory w suporcie, smarowanie łańcucha, opór kół (ciśnienie, opony), waga masy wirującej. Myślisz, że lepsza klasa osprzętu to mniej siły jaką trzeba włożyć w jazdę?! Ok, precyzja, trwałość czy szczelność i waga, ale bez przesady, rower sprawny nieważne czy na alivio czy na LX będzie jechał tak samo, bo to zależy od siły w nogach.

Napisano

Nie rob ze mnie idioty... Wiadomo ze nie dokładnie takie jakie miałem, skoro nie wiadomo jakie miałem.... 

Za to teraz wiadomo jakie mam, bo sa fabryczne dla tego modelu Authora a chce je wymienić na coś odczuwalnie lepszego.... 

Na ten moment kupilem sobie pedały Author APD 427 

 

I planuje w tym miesiącu wymienić koła. Jeden sprzedawca doradza takie:

 

Author Argon Cross

MTB Author Aco H99-F

MTB Author Aco H99-R

Author Zero 700x40

Szprychy DartmooR Czarne
Nyple CnSpoke alu  Niebieskie 
 

Ale nie mam jakoś zaufania do sprzedawców i nie wiem czy w tej cenie nie ma czegoś lepszego 

Napisano

Dokladnie, ale nie o tym jest to forum i ten temat. Wiec jesli nie masz odpowiedniej wiedzy albo zwyczajnie chęci aby napisac cos w temacie czesci, to chociaz nie spamuj.. Dzieki 

Napisano

Żeby podprawić działanie tego roweru do wymiany na pewno jest amortyzator ale jest pewien problem. Średnica rury sterowej i standard sterów.

Potem możesz wymienić resztę  osprzętu na alivio lub wyżej. Tylko czy warto? 

 

Za ile możesz te koła kupić? 

Napisano

No wiec te kola jak liczylem to wyjdzie jakies 720zl + montaż z centrowaniem.

Mysle ze warto, z tego co wiem to ma bardzo fajna rame, a z czasem i tak bym musial wymienic wszystko inne. 

 

Napisano
bardzo fajna rame

 Fajną ramę? Chyba żartujesz :icon_lol:  Niektóre z standardów używanych w tym rowerze są już przestarzałe(np stery klasyczne) przez co z wymianą niektórych części może być problem. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...