kazijk Napisano 14 Sierpnia 2015 Napisano 14 Sierpnia 2015 Witam . Ostatnio pojawił mi się pewien problem mianowicie cały czas rozcina mi się guma wokół wentyla . Najdziwniejsze jest to że występuje to z przodu i z tyłu , myślałem że opaski to powodują , ale zdjąłem je i dalej jest to samo . Wrzucam zdjęcie obręczy . Myślicie że przyczyną mogą być ostre krawędzie wokół wentyla ?
Mod Team michuuu Napisano 14 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 14 Sierpnia 2015 myślałem że opaski to powodują , ale zdjąłem je i dalej jest to samo Zdjąłeś to co ma chronić dętkę. Jak zawsze okolice wentyla to wygląda na ostre krawędzie otworu. Mały pilnik, papier ścierny i trochę cierpliwości. Można ze starej dętki wyciąć podkładkę z otworkiem pod wentyl i nałożyć jako dodatkową ochronę Ale najpierw pilnik.
MMMAAACCC7 Napisano 15 Sierpnia 2015 Napisano 15 Sierpnia 2015 i kupno porządnych dętek, a nie china-pro, które pod ciepłem się rozklejają.. najczęściej właśnie przy wentylach
ekun Napisano 15 Sierpnia 2015 Napisano 15 Sierpnia 2015 Jak kolega posiada wiertarkę stołową to polecam kamień szlifierski o bardzo drobnej granulacji, zajmie to z 10 sekund. Widze również mocno wysłużone ranty, może czas na zmiane całej felgi?
kazijk Napisano 15 Sierpnia 2015 Autor Napisano 15 Sierpnia 2015 Nie no zmiana nie wchodzi nawet w grę. Obręcze są proste , nie obite i dość drogie wiec nie ma sensu chyba zmieniać przez ranty?
ekun Napisano 15 Sierpnia 2015 Napisano 15 Sierpnia 2015 Póki nie ma przebić i potrzeby zmiany to można się wstrzymać. Z czystej ciekawości na górskich szlakach tam ranty ucierpiały?
kazijk Napisano 15 Sierpnia 2015 Autor Napisano 15 Sierpnia 2015 Co do rantów to sam nie wiem . Opony ściągam z pomocą łyżek a nie jeżdżę jakoś dużo po górach ani ciężkich terenach
fala77 Napisano 16 Sierpnia 2015 Napisano 16 Sierpnia 2015 Co do samych rantów może sie nie znam ale osobiście lubie trochę "drutowania".zanim coś zmienie kilka razy postaram się to najpierw poprawić Ja bym ładnie przeczyścił ranty drobnym papierem ściernym aby nie miały bruzd a potem prysnął kilka warstw lakieru.
Mod Team michuuu Napisano 17 Sierpnia 2015 Mod Team Napisano 17 Sierpnia 2015 Jak kolega posiada wiertarkę stołową to polecam kamień szlifierski o bardzo drobnej granulacji, Zdecydowanie wygodnie jest to robić wiertarką ręczną. A jeszcze lepiej małą szlifierką wysokoobrotową.
jackon15 Napisano 23 Sierpnia 2015 Napisano 23 Sierpnia 2015 A tak wracając do tych rantów. Na jakich ciśnieniach jeździsz?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.