Blakeburn Napisano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2015 Żeby uściślić już mam za sobą jazdę testową na tym rowerze: http://allegro.pl/cannondale-silkroad-1000-ultegra-52cm-wroclaw-i5581860666.html - ale jedno mi nie daje spokoju, czy cena nie jest lekko przesadzona? Bardzo proszę o w miarę sensowną argumentację do dyskusji Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klasyczna Napisano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2015 Z punktu widzenia myśle że trochę cena przesadzona, ale nie widziałam roweru na żywo więc nie moge powiedzieć na 100 % Jeżeli dobrze ci się jeździ , rower nie szfankuje, jest widać zadbany ... no ale jak twojemu budrzetwoi to nie odpowiada to bym się nie zastanawiała i szukała innej oferty bo rower nie jest jakiś z wyglądu wyjątowy lecz marka [ cannondale ] przyzwoita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blakeburn Napisano 11 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Sprawa dość ciekawa, gdyż można sobie podzielić koszty za koła i grupę Ultegra. Sprzedający zaoferował mi cenę o 100 złotych niższą i podliczam czy warto kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Koszty za koła i grupę ultegra powiadasz.. A w jakim stanie są koła? Czy na obręczach jest jeszcze widoczny "rowek szczęścia" ? W jakim stanie jest napęd, przerzutki, manetki? Rowerek ma headshocka - dosyć kłopotliwy w serwisowaniu, bo niestandardowy widelec - czy jest w dobrym stanie, czy do renowacji/wymiany? Musisz sobie odpowiedzieć na te wszystkie pytania, bo ze zdjęć tego niestety nie da się wywnioskować. Jeżeli rower był mało używany i jest zadbany, to cena 1500PLN jest jak najbardziej adekwatna moim zdaniem. Cannondale z tego okresu to klasa sama w sobie. Sprawdź dokładnie ranty w obręczach, czy nie okaże się, że za 500km będą do wymiany. sprawdź czy piasty toczą się gładko, czy koła nie mają dużej centry. wyreguluj przerzutki i sprawdź, czy manetki chodzą lekko, nie zacinają się, nie strzelają przy zmianie biegów. Sprawdź, czy działa blokada headshocka, czy amorek nie jest zatarty, czy gładko chodzi a nie odbija jak sprężyna. Tyle:) wiele więcej przez internet nie pomożemy. Pomijam fakt, że z takim ustawieniem kokpitu i siodełka wygląda niesamowicie pokracznie poza tym, to świetna maszyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Nie wiem w jakim standardzie jest widelec, ale jeśli to 1,5" (a tak prawdopodobnie jest) to w przyszłości modernizacja (wymiana np. na karbonowy) może być kłopotliwa. Podobnie ze sterami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 żaden kłopot, przecież widelce tapered mają przy dolnej bieżni właśnie 1,5 cala, a stery redukcyjne na 1 1/8 też można bez problemu kupić. Problem może być ewentualnie z wysokością widelca, wymiana na sztywny, który prawdopodobnie będzie niższy, może zmienić geometrię. Pytanie jak bardzo i czy będzie to odczuwalne, ale tego bez pomiarów już się nie da stwierdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.