cyroniok Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 czy da się ją jakoś naprawić nowy racing ralph performance
rzezniol Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 Podklej to od środka łatką tak żeby ododgrodzić dętkę od syfu. Jak przy standardowym ciśnieniu, z którym jeździsz dziura się nie będzie powiększać i opona nie będzie mocno zdeformowana śmiało możesz jeździć dalej. Jakaś połowa moich opon trafiła taki feler po wjechaniu w szkło lub inną zapodziana blaszkę. Pozdrawiam
Marcin9 Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 Możesz kupić specjalną łatkę lub użyć zwykłej też powinna wytrzymać.
grande1970 Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 ja użyłem kleju chyb cyjanopan do połączeń elastycznych i jakiś 1000 km trzyma już
seczuan Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 też miałem taki bubel to podkleiłem od środka zwykłą łatką do dętek i silikonem.
Kiciok Napisano 10 Sierpnia 2015 Napisano 10 Sierpnia 2015 Ciekawe jakby ją zdjąć i zalać nie tyle klejem takim z targu tylko płynem wulkanizacyjnym tym do łatek. Zalać tą szparkę + podkleić od spodu łatkę, powinno się zwulkanizować chyba...
cyroniok Napisano 11 Sierpnia 2015 Autor Napisano 11 Sierpnia 2015 kupiłem juz nowe opony 140 zł szt nie ma to jak sezonowe ceny ,z czystej ciekawości zakleiłem łatką od spodu a z góry włozyłem kawałeczek dętki i zalałem klejem by nic tam nie właziło , zobaczymy co z tego będzie jak nie zadziała udam sie do wulkanizatora też miałem taki bubel to podkleiłem od środka zwykłą łatką do dętek i silikonem. jakim silikonem zalałeś ?
seczuan Napisano 11 Sierpnia 2015 Napisano 11 Sierpnia 2015 nie wiem, zwykłym jakimś od kumpla z budowy resztki wziąłem (tu chyba rodzaj silokonu nie ma znaczenia)chodziło mi tylko by to przykleić czymś co będzie elastyczne i będzie trzymało, bo super glue lub podobne sztywnieją i pewnie by się szybko wykruszył
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.