Eazy Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Pytanie może banalne, ale nie mam doświadczenia ze spinkami. Zawsze po prostu skuwałem łańcuch. Natomiast postanowiłem awaryjnie wrzucić do 'podręcznej apteczki' spinkę i teraz pytanie... Czy ta spinka jest kompatybilna z łańcuchami Shimano? Na aukcji napisane jest, że pasuje do łańcuchów SRAM i Shimano. Na opakowaniu natomiast jest napisane ''For use with SRAM 10-speed chains only'', czyli do stosowania wyłącznie z łańcuchami SRAM. Mój łańcuch to HG54. Czy ta spinka bez problemu będzie pasować, czy mam odsyłać? Aukcja: http://allegro.pl/spinka-sram-powerlock-10-biegowa-i5575605083.html A tutaj zdjęcie opakowania z tym napisem: http://www.amazon.co.uk/Sram-SRAM-Powerlock-Chain-Link/dp/B00O8VBJMK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Czy z 54 nie wiem ale działa z ultegrą, 105, xt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Sram nie może napisać że jego produkt jest kompatybilny z produktami konkurencji. To niezgodne z filozofią zarabiania pieniędzy. "bla bla only" tak samo znajdziesz w informacjach od Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 8 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Dzięki Zawsze to lepiej się upewnić i nie być zdziwionym w środku lasu, że coś nie chce pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemko Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Póki co zawsze używałem łańcucha HG54 i łączyłem go Powerlock'iem od SRAM'a. Żadnych kłopotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...