Gość Herbaciany Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem, jaki widelec kupić. Obecnie posiadam suntoura na sprężynach o skoku 120mm i nie jestem z niego zadowolony. Moja jazda jest zróżnicowana. Raz na chodniku, raz w lesie a do tego lekki freeride(tak, freeride a nie enduro). Dotychczas amotyzatorowi nic się nie stało, ale to nie jest powód dlaczego chcę go zmienić. Otóż...on nic nie tłumi. Nierówności, upadek z kilkudziesięciu centymetrów...zachowuje się jak sztywny. Mimo tego, po kilku uciśnięciach na postoju, schodzi i wybija się bez problemu. Proponowano mi epicona, marzocchi 55, pike i parę innych jednak nie wiem który wybrać (a może jeszcze inny?) ponieważ nie znam się. Co pasowałoby bardziej? Budżet to 600-700zł. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Sierpnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Jak ma być taki uniwersalny wideł to starszy Pike będzie dobrym wyborem. Bardzo fajnie działa, do tego banalny i tani serwis. Po przesiadce z taniego Suntoura satysfakcja gwarantowana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Wszystko co i opisałem w tamtym wątku w dokładnie takiej kolejności jakiej opisałem : 55 , Pike , Epicon . 55 da się ustrzelić spokojnie w tej kwocie , unikaj tylko rocznika 2008 . BTW tak zupełnie z innej beczki : Po kiego wafla ci 160mm w rowerze na szutry i okazjonalnie jakieś korzenie ? Tutaj to raczej 100-120mm w ramie z kątem główki 68-69 stopni wystarczy w zupełności.... a z tego co czytałem twoje wątki to duży skok będzie bardziej przeszkadzał niż pomagał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...