swieca91 Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 Wiatam. Nie moge znaleźć sobie już od jakiegoś czasu piast które by pasowały do moich obreczy. Obrecze mają 24 szprychy a wiekszość piast ma po 36 otworów. Jak napiszecie pare postów to może sie okazać ze to nie przeszkadza ale po co kupywać coś do czego sie nie ma pewności i na dodatek może nie być ze sobą kompatybilne. Prosze o sugestie co do kupna piast. Za odpowiedzi dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukkas Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 co do piast na 24 szprychy to faktycznie trudno zdobyc, dlatego najlepiej skladac kola kupujac od razu obrecz i piaste w jednym czasie, bo potem moga byc problemy (cos o tym wiem). kiedys kupowalem na allegro od "mc_lena" piaste gipiemme na 28 dziurek, wiem, ze mial tez na 24. napisz do niego moze jeszcze to ma, tylko niewystawione. z tym ze byly to piasty szosowe, ale jesli nie jezdzisz jakos super ostro to nic nie powinno sie z tym stac. co do uzywana zestawu piasta 36 dziurki + obrecz 24 dziurki, to na pierwszy rzut oka nie wydaje sie to najlepszym pomyslem, bo przeciez wtedy szprychy musialy by byc niesymetrycznie rozlozone na piascie, co chyba nie jest dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majak Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 A zaplatał ktoś obręcz 24 na piaście 32? I jak z centrowaniem takiego kólka? Mam właśnie ten sam problem ze znalezieniem piasty, a nie mam kasy, żeby od razu kupić obręcz i piaste 32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2006 http://allegro.pl/item121743017_piasta_tyl...4_szprychy.html :/... tylna na 24.... W polsce ciezko o piasty na 24 otw :/... http://www.cyklotur.com/x_C_I__P_53025735-...01__PZTA_2.html tu jeszcze cos ale to pewnie wiesz ... wystarczy ruszyc googlem.... nie ma tego duzo ale cos sie na siłe znajdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majak Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 Pierwsza odpada, bo używkę to ja już mam O Formule oczywiście wiem, ale troche za droga i chyba wolałbym już całe koło złożyć. Tak czy śmak dzięki. Koncepcja zaplecenia obręczy na piaście 32 wydaje mi się do zrealizowania. BTW: Piasta, którą chce wymienić to właśnie Formuła (E-HUB) Unibike'owata. Jej żywotność wyniosła może z 500km i od tego momentu szlag ją trafiał coraz bardziej z każdym km, a reklamacji nie chciano mi uwzględnić. Do tego momentu lubiłem serwis w SECESJI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2006 mozna wiedziec czym sie tlumaczyli ze nie chca uznac gwarancji? co do tematu to pzypominaja mi sie piasty pulstar czy cos takiego na 24 otworki ale linku nie pameitam poszukaj w google-byly to piasty na proste szprychy wiec raczej nie tanio to wyjdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fylyp Napisano 3 Września 2006 Udostępnij Napisano 3 Września 2006 a może piaste 48 i zaplatanie co drugą dziurke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majak Napisano 10 Września 2006 Udostępnij Napisano 10 Września 2006 :lol: Póki co, mam zastępcze kółka deore. A tą piastę mam zamiar "ożywić". Co do serwisu, to powiedzieli, że do środka dostała się woda i to moja wina. Teraz już wiem, że wywalczyłbym wymianę lub zwrot kasy, ale człowiek na błędach się uczy. Jednak zastanawiam się gdzie dostanę mechanizm wolnobiegu (chyba tak on się nazywa), gdyż to właśnie ta część piasty się posypała i czy wogóle opłaca się to naprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.