firefly Napisano 5 Sierpnia 2015 Napisano 5 Sierpnia 2015 Witam, zabieram się dzisiaj za serwis w/w amorka w wersji LOD 2011. Moje pytanie: Jak wyjmę i nasączę filce olejem, to czy mam smarować czymś ślizgi wewnątrz dolnych goleni? Bo rozumiem to tak: *filce moczę w oleju *sprężyny negatywne smaruję smarem stałym *dolne i górne nakrętki uszczelniam wazeliną techniczną lub smarem stałym silikonowym. Czy coś jeszcze? Wydaje mi się, że smarowanie smarem stałym ślizgów będzie niekorzystne i niepotrzebne, ponieważ filc odda smar na górne golenie, a one nasmarują ślizgi podczas pracy, tymczasem mieszanka smaru którym bym ślizgi posmarował w połączeniu z olejem z filców da... bagienko Dobrze myślę? Jak rozwiązać smarowanie? Proszę o pilną odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.