Skocz do zawartości

[naprawa opony] proszę o pomoc

katakan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

jestem laikiem w tych sprawach i generalnie żyję w erze rowerów składaków.

Jakiś czas temu kupiłem sobie coś na swoje tereny myślenickie, a dokładnie:

http://cube.pl/rowery/mtb-hardtail/cmpt/cube-attention-29-black-n-white-n-red-2015/

w wersji 2014,

mam te koła i opony jak w opisie.

Nie znam się na tym, nie wiedziałem nawet że mam jakieś bezdętkowe, co było szokiem.

Dzisiaj po pracy ruszyłem w teren i pyk, kapeć.

Wracam na piechotę, kompresor w celu lokalizacji dziury... i nic nie wyszło, nie napompuje tej opony.

Odrazu powietrze schodzi, fakt że jest bezdętkowa, może mój kompresor za słaby jest...

poraźdźcie, co z takimi oponami się w ogóle robi i czy można tam dętkę zaadoptować? ta guma opony nie wytrzyma moich kamieni...

Z góry dzięki

Napisano

Eeee ... a w którym miejscu masz napisane ze to bezdętkowy zestaw ?

Z całym szacunkiem ale rowery po 8 k zł mają fabrycznie najwyżej koła przystosowane do systemu bezdętkowego ... ale wychodzą z fabryki z dętkami.

Tak że nie spodziewaj się że ten Attention ma bezdętkę ... Najprawdopodobniej masz taką dużą dziurę w dętce (prawdopodobne rozerwanie na zgrzewie) że kompresor nie daje rady tego dmuchnąć...

Zdejmij oponę ... będziesz widział.

Pozdrawiam 

Napisano

ok, wiem jak wygląda dętka, wymieniałem nie raz.. tutaj tylko odchyliłem oponę i pusto, ale dobrze,

jutro ściągnę i się upewnimy.

Pozdr.

Napisano

Nie ma się co upewniać bo na bank masz po prostu przebitą dętkę. Zaopatrz się na przyszłość w zapasową i łyżki plastikowe na trasę co byś po raz kolejny z buta nie wracał ;) Inna sprawa, że same opony są dość lipne. 

Napisano

Witajcie.

Jest dętka! no wiem, że trafiłem na porządne forum!

Dziękuję i sorki za zawracanie tyłka.

Inną sprawą jest, że dętka jakaś w wersji light.

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.