katakan Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Witajcie, jestem laikiem w tych sprawach i generalnie żyję w erze rowerów składaków. Jakiś czas temu kupiłem sobie coś na swoje tereny myślenickie, a dokładnie: http://cube.pl/rowery/mtb-hardtail/cmpt/cube-attention-29-black-n-white-n-red-2015/ w wersji 2014, mam te koła i opony jak w opisie. Nie znam się na tym, nie wiedziałem nawet że mam jakieś bezdętkowe, co było szokiem. Dzisiaj po pracy ruszyłem w teren i pyk, kapeć. Wracam na piechotę, kompresor w celu lokalizacji dziury... i nic nie wyszło, nie napompuje tej opony. Odrazu powietrze schodzi, fakt że jest bezdętkowa, może mój kompresor za słaby jest... poraźdźcie, co z takimi oponami się w ogóle robi i czy można tam dętkę zaadoptować? ta guma opony nie wytrzyma moich kamieni... Z góry dzięki
rzezniol Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Eeee ... a w którym miejscu masz napisane ze to bezdętkowy zestaw ? Z całym szacunkiem ale rowery po 8 k zł mają fabrycznie najwyżej koła przystosowane do systemu bezdętkowego ... ale wychodzą z fabryki z dętkami. Tak że nie spodziewaj się że ten Attention ma bezdętkę ... Najprawdopodobniej masz taką dużą dziurę w dętce (prawdopodobne rozerwanie na zgrzewie) że kompresor nie daje rady tego dmuchnąć... Zdejmij oponę ... będziesz widział. Pozdrawiam
katakan Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Napisano 3 Sierpnia 2015 ok, wiem jak wygląda dętka, wymieniałem nie raz.. tutaj tylko odchyliłem oponę i pusto, ale dobrze, jutro ściągnę i się upewnimy. Pozdr.
beskid Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Nie ma się co upewniać bo na bank masz po prostu przebitą dętkę. Zaopatrz się na przyszłość w zapasową i łyżki plastikowe na trasę co byś po raz kolejny z buta nie wracał Inna sprawa, że same opony są dość lipne.