henry123 Napisano 4 Sierpnia 2015 Napisano 4 Sierpnia 2015 Witam wszystkich, Sparwa jest taka - ojciec dał mi zlecenie żebym mu kupił w necie komplet opon do roweru Kettler. Obecnie ma załozone : - przód : stara i spękana Continental Town+Country 26x2.125..... 57-559 - tył : Chińczyk MAXXIS MTB (terenowa) 26x2.10 też już jest popękana na bokach. - ojciec waży około 100kg Jako że jestem trochę zielony z wyborem firm i rozmiarów to chciałem się Was poradzić, ojciec będzie jeździł głównie po aslafcie, ścieżki, jeśli teren to tylko drogi utwardzone - więc raczej opony z niskim oporem toczenia/typowo na asfalt - wstępnie myslałem aby wziąć te continental Town+Country x 2 sztuki za około 60-70zł szt. - czy to optymalny wybór? czy może zaproponujecie coś innego w cenie własńie do 50/70zł max. za sztukę? http://bikeboys.pl/opona-continental-town-country-26x2-10.html ps. i co z tym rozmiarem etrto, bo stara ma 57-559, a z podanego linka ma 54- 559 ma to jakieś znaczenie? pozdrawiam A może ten model Race King? : http://rowerek.pl/Products/Show/219375/Opona_Continental_Race_King_26_x_2_2_drutowka lub na przód i tył inną? np. Race King i Town&Country? co myślicie? Ogólnie pisząc mają być to opony do spokojnej jazdy głównie po asfalcie i drogach gruntowych utwardzonych, w miarę trwałe, dobre jakościowo i w przystępnej cenie - czy te Race King 26x2.2 spokojnie stykną? warto dopłacać do tych Conti Town&Country? bedzię duzo lżejsza jazda i lepszy komfort na TC? Podpowie/doradzi ktoś?
Shiryu Napisano 4 Sierpnia 2015 Napisano 4 Sierpnia 2015 co z tym rozmiarem etrto, bo stara ma 57-559, a z podanego linka ma 54- 559 ma to jakieś znaczenie? Ta nowa jest o szalone 3 mm węższa Generalnie nie wiem, czy nie wystarczą tu opony 26x1,75, ale to już zależy od tego, jak ważny jest komfort (szersza będzie wygodniejsza, węższa będzie szybsza).