marco1973 Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 w końcu nadszedł czas na zakup czegoś innego, bo życie jest zbyt krótkie by jeździć gównianym rowerem, zwłaszcza jak się startuje w zawodach i ma poczucie że podium odjeżdża przez przerobionego na MTB 15-kilogramowego treka Kross Navigo 2... proszę o pomoc w wyborze. moje propozycje: http://www.rowerymerida.pl/produkt854/bignine-500-rower-merida.html http://nrowery.pl/2015/mtb-29/cayon-xt https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/grand-canyon-al-5-9.html https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/grand-canyon-al-6-9.html http://www.metrobikes.pl/pl/p/KTM-Ultra-Fire-29/22241 PS. gustuję w pomarańczu, czerni i bieli, więc ten northec to tak średnio mi pasuje, ale biorę go jednak pod uwagę, bo w końcu nie kolor najważniejszy... ;-)
robertocarlos Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Merida i KTM odpadaja w przedbiegach..gorsze amory,naped i hample od AL 6.9. Northtec ma caly naped XT co jest duzym plusem,amorek powietrze ale do klasy Reby to jeszcze troche brakuje,do tego Canyon ma pod sztywna os,no i waga Canyona o ponad kg mniejsza(nie wiem czy northtec podaje z pedalami czy bez).Niby niewielkie roznice ale jesli startujesz w zawodach moze byc to wiele.. Canyon AL 6.9 jest w tym zestawieniu najlepiej zlozony,jesli chodzi o osprzet ,wyposazenie..Zdecydowac musisz jaka rama Ci bardziej pasuje ,no i czy wolisz pelne XT czy Rebe z przodu:)
wrobel99 Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Tylko canyon tylko niebieskie zostaly jak wejdziesz do koszyka to wszystko wyprzedane .
marco1973 Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Napisano 3 Sierpnia 2015 za kilka dni z canyona wchodzi nowa kolekcja ponoć...
Mateusz30 Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Realnie patrząc mtb za 4,5 tysiąca nie będzie w widoczny sposób lżejszy, a koła może mieć wręcz cięższe. Będzie ważył po założeniu koszyków, pedałów i innych bzdetów w okolicy 14kg. Do tego mega ciężkie koła. Różnica 1, czy 2kg nie sprawi, że wjedziesz na pudło. Rower za 20 patoli też tego nie zrobi. Popatrz na średnie czołówki, policz sobie średnią moc i odpowiedz sobie dlaczego są w czołówce. Jeśli się ścigasz - o wiele lepiej za te pieniądze złożyć rower na bazie ramy peaka. Będziesz miał lepsze koła, niż w każdym fabrycznym rowerze, tylko to faktycznie da się odczuć. Dobry amor i dobre koła na przyzwoitej ramie. To daje przyjemność z jazdy. Reszta osprzętu może być średniej półki lub niskiej. Nie poczujesz różnicy w korbie alibio czy xt. manetki xt, przerzutki deore. korba alivio. część gratów możesz przełożyć ze starego roweru. Wyjdzie Ci rower lżejszy w podobnej cenie. Z lepszym amorem, kołami.
marco1973 Napisano 5 Września 2015 Autor Napisano 5 Września 2015 zakup coraz bliżej i zostały już tylko dwie możliwości: https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2016/grand-canyon-al-6-9.html http://www.silverbacklab.com/bike/mountain-cross-country/sola-1/ cenowo porównywalne modele. który Waszym zdaniem i dlaczego?
Rulez Napisano 6 Września 2015 Napisano 6 Września 2015 Silverback bardziej sportowy, nowocześniejszy napęd i niższy przekrok.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.