26c Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Witam. W moim rowerze jest zamontowany taki amortyzator :SR Suntour XCT MLO (skok 100mm, blokada). Nigdy nie zwracałem na to uwagi i dopiero dziś zauważyłem, że pokrętło włącz/wyłącz blokady amortyzatora źle wskazuje. W pozycji amor działa - pokrętło powinno być ustawione na wprost i być widoczne zielone swiatełko, a w pozycji zablokowanej pokrętło w prawą stronę i widoczne czerwone światełko. U mnie natomiast jest dokładnie odwrotnie - czerwone amor działa, zielone blokada. Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że od nowego pokazywał poprawnie. Ma ktoś pomysł co mogło się stać ,że spowodowało takie przestawienie i czy to jest cos poważnego. Cytuj
ACTIVIA Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 pierwsze to wyciąg ten korek - pokretło, będziesz widział w środku zębatki, Postaraj się to przełozyć te pokrętło na te zębatki tak żeby przy odblokowaniu było zielone zaś przy zablokowaniu czerwone Cytuj
26c Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Nie da się, stawia opór jakby bylo od środka przykręcone. Nie chcę na nic siłę bo na 100% coś urwę.... Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez 26c Cytuj
ACTIVIA Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 wyciągnąłeś w ogóle ten korek blokady, On niestety jest wciśnięty dość mocno przez to trzeba trochę siły użyć by to wyciągnąć Cytuj
26c Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Napisano 3 Sierpnia 2015 Nic nie grzebałem w amortyzatorze, oddałem go na gwarancji do sklepu (rower cały znaczy). Już do mnie dzwonili, że rower jest OK i można go odebrać, ponoć to odwrócenie nie nastapiło wskutek jakiejś awarii tylko mozliwe ,że tak jest od nowości . Według mnie to bzdura, na 99% jestem pewien, że pokazywał poprawnie, ale gdy upierałem się aby to poprawili dowiedziałem się ,że musieli by go oddać do producenta. Więc nie usmiecha mi się oddawanie roweru na ostatni miesiąc lata do fabryki, żeby dostać go z powrotem na wrzesień i dam sobie na razie spokój. Jeśli pan mówi że wszystko jest OK to będę nadal jeździł...A Ty jak myslisz, możliwe żeby ten korek ot tak się odwrócił bez jakiegoś urazu wewnątrz amora? Cytuj
ACTIVIA Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 Nie wiem jak u ciebie to wygląda. Podaj tu fotki, Także zrób fotke po wyjęciu tego pokrętła z szybką co pokazuje 0 lub I Cytuj
26c Napisano 3 Sierpnia 2015 Autor Napisano 3 Sierpnia 2015 Dziś nie odebrałem wielocypeda z serwisu, będę tam jutro rano. Jak tylko przyjade do domu porobię fotki i zamieszczę tu. PS Tak poza tym to dzięki za zainteresowanie tematem, bo jak widzę tylko Ty starasz się pomóc... Cytuj
ACTIVIA Napisano 3 Sierpnia 2015 Napisano 3 Sierpnia 2015 No w końcu zajmuje się amorkami Suntour, przez to jak mogę to pomogę Cytuj
walek809 Napisano 6 Sierpnia 2015 Napisano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) problem chyba standard w tych amorach daj mu obciążenie i znień pokrętło to przeskoczy pewnie znowu tez tak miałem , aktualnie teraz czasami jak go zablokuje to ni cholerę nie mogę odblokować na miękko . Po dłuższej męczarni się uda. to chyba wada tego taniego Gieee Ja już się rozglądam za AIR Widziłem na you manual jak to rozebrać i wyczyścić niby lepiej powinien chodzić. a tak apropo czy jak amora obciążę tzn jak jadę i chcę go zablokować czy tez odblokować to powinien mi to zrobić bez problemu? Bo u mnie pokrętło się przekręca i tyle a u kolegi w KLS trekingu działa nawet podczas jazdy ( zaznaczam nie ma blokady przy kierownicy ) Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez walek809 Cytuj
ACTIVIA Napisano 7 Sierpnia 2015 Napisano 7 Sierpnia 2015 Mozliwe że nie masz dobrze dokręconej śruby do korka i cały kartridź ci się obraca Cytuj
krzych80 Napisano 25 Sierpnia 2015 Napisano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) [amortyzator] model SR Suntour D-RL kłopot , z nim taki że ma blokadę skoku manetkę , na kierownicy i z ów manetki wypadły mi dwie kuleczki które, to powodowały zablokowanie obecnie staram się szukam pomocy w jaki sposób mogę to naprawić , powiem tylko że strasznie mnie to zirytowało pomóżcie bo nie wiem co mam robić.Mile widziana wszelka pomoc. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez krzych80 Cytuj
krzych80 Napisano 25 Sierpnia 2015 Napisano 25 Sierpnia 2015 fotki dodam jutro i wtedy będzie dokładnie wiadomo o co chodzi Cytuj
SlezaFanatic Napisano 11 Września 2015 Napisano 11 Września 2015 problem chyba standard w tych amorach daj mu obciążenie i znień pokrętło to przeskoczy pewnie znowu tez tak miałem , aktualnie teraz czasami jak go zablokuje to ni cholerę nie mogę odblokować na miękko . Po dłuższej męczarni się uda. to chyba wada tego taniego Gieee Ja już się rozglądam za AIR Widziłem na you manual jak to rozebrać i wyczyścić niby lepiej powinien chodzić. a tak apropo czy jak amora obciążę tzn jak jadę i chcę go zablokować czy tez odblokować to powinien mi to zrobić bez problemu? Bo u mnie pokrętło się przekręca i tyle a u kolegi w KLS trekingu działa nawet podczas jazdy ( zaznaczam nie ma blokady przy kierownicy ) Masz blokadę mechaniczną - trzeba zejść i dopiero odblokować / zablokować - inaczej nie da rady. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.