MichalCie Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Witam mam pytanie i zarazem prosbe o pomoc w wyborze roweru. Na poczatek przedstawie sytuacje. Startuje w zawodach biegowych(ultramaratony) i jako jeden z elementow treningu chce dolaczyc rower szosowy i tu pytanie jaki wybrac. Chce kupic rower uzywany w granicach +/- do 2200. W nastepnym sezonie planuje wystartowac w triathlonie wiec pod tym katem tez patrze na rower. W sieci pojawiaja sie co rusz nowe ogloszenia ale jako ze jestem zielony w tym temacie wole sie zapytac kogos kto ma wieksza wiedze. Do tej pory uzywalem starej, wiekowej kolarzowki ale ona bardziej nadaje sie na wycieczke do sklepu niz do treningu. Ostatnio w oko wpadlo mi to ogloszenie, http://olx.pl/oferta/bh-campa-mirage-fsa-carbon-swietna-szosowka-kolazowka-jak-nowa-CID767-ID9A0a5.html#979764ea4f czy to rower warty tej ceny? Czy moze ktos podrzuci jakis rower godny uwagi? Z gory Dziekuje za wszelka pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karuzelek Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Nie chce mi sie czytać co napisałeś ale zacytuje tutaj klasyka tego forum (pracownik dyskontu sportowego na D). "Kup Tribana będziesz zadowolony" !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2015 Rower z linka jest składakiem albo powypadkowcem - ma bardzo długą rurę sterową widelca. Siodło w dziwnym ustawieniu - pytanie dlaczego. Chcesz akurat ten - a co z dopasowaniem rozmiaru? Wiesz że 54 to odpowiedni dla Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...