Noroelle Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Witam, Nadszedł czas wymienić klocki. Zdecydowałam się na klocki metaliczne. Zastanawiam się jeszcze czy założenie jednego metalicznego a drugiego organicznego to dobry pomysł. Kiedy kupiłam rowerek tak właśnie było ale starły się bardzo nierówno (metalicznego zostało ok 1mm a organicznego już nie ma) ale myślę że to może wina złego ustawienia zacisku... W każdym razie nigdzie nie mogę znaleźć tych nieszczęsnych metalicznych Mógłby mnie ktoś naprowadzić?Jedyne DOSTĘPNE jakie znalazłam są tu: http://www.amazon.com/Pair-Tektro-A10-11-Performance-Replacement/dp/B00VHQGHFS ale nie mam pewności czy to te Sorki nie znam się >_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Zastanawiam się jeszcze czy założenie jednego metalicznego a drugiego organicznego to dobry pomysł Nie to nie jest dobry pomysł może wina złego ustawienia zacisku... To jest wina wytrzymałości materiału a nie złego ustawienia zacisku W każdym razie nigdzie nie mogę znaleźć tych nieszczęsnych metalicznych Klocki dobiera się kształtem Tutaj masz klocki do draco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Noroelle Napisano 30 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Wolałabym oryginalne ale Clarks też ujdzie dzięki :* a propo tego mieszania klocków trochę czytałam i czasami się to sprawdza podobno ale z drugiej strony wydaje mi się to trochę bez sensu w każdym razie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...