Skocz do zawartości

[pierwsza szosa] okolice 4000


HU54R

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Pewnie przewijał się taki temat wielokrotnie (ostatnio nie zauważyłem), ale poszukuję pierwszej szosy. Założyłem, że osprzęt na 105'ce będzie dobry zarówno teraz jak i później (nawet przy ewentualnych amatorskich startach. Tak więc, co znalazłem:

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-cube-2015/cube-road-race-2015/rower-cube-peloton-race-black-n-white-n-red-2015.html (tu dostaje 450 na akcesoria w cenie)

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-giant-2015/on-road/rower-giant-defy-1-2015.html

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-ghost-2014/ghost-road-2014/rower-ghost-race-5000-white-black-grey-2014.html

http://www.bikecenter.pl/p16497,radon-r1-4-0-black-white-yellow-2015.html

 

Tu zbliżamy się do 5000, ale może warto dopłacić...

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-gt-2015/gt-road-2015/rower-gt-grade-105-2015.html

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-merida-2015/merida-road-2015/rower-merida-scultura-400-matt-black-signal-red-grey-2015.html

 

A tu promocja...

http://olimpiasport.pl/sklep/produkt/rower_cube_peloton_sl_czarny_2015/12643.110.1.1.pl.0.htm

 

Poradźcie, żebym wybrał jak najlepiej. A może macie jeszcze jakieś ciekawe propozycje?

 

Pzdr., 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co, za 5k powinienes wyrwac TCR Advanced 3 z 2015 i na to bym sie polasil, nowa Tiagra jest jak najbardziej ok. Zreszta, osprzet na szosie nie ma az takiego wielkiego znaczenia. A rame bedziesz mial bardzo fajna, no i model *kultowy* ;) 

 

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/tcr.advanced.3/18823/76282/

 

Wczoraj widzialem go w sklepie na zywo, i rama pikna jest naprawde.

Z drugiej strony kolega zakupil ostatnio Haibike na 105 w carbonie dokladnie za 5k, ale nie wiem na ile ten rabat to jego znajomosci.

dokładnie ten model - http://www.haibike.de/produkte_detail_pl,72562,20948,detail.html

 

tak jak pisałem, osobiście łyknąłbym Gianta, pewnie dlatego, że całe życie choruje na TCR i jak widzę to dostaję ślinotoku :- )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj i nie kupuj roweru z decathlonu za takie pieniądze. Kolega który je poleca pracuje w decathlonie i dlatego tak je reklamuje.

 

Polecam Ci kupić z autopsji lepszą rame (markową) nawet na słabszym osprzęcie który i tak potem wymienisz np na lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw się zastanów jaki rozmiar mniej więcej potrzebujesz a później dopiero szukaj bo z doświadczenie wiem, że na stronie dostępne a w rzeczywistości nie. W tej chwili to tak naprawde już końcówki zostały i trzeba się sprężać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bierzesz pod uwagę GT Grade (to raczej przełaj/szuter, a nie czysta szosa), to będziesz musiał mieć szczęście, bo ja chciałem 1.5 miesiąca temu i już nie było w dużych rozmiarach. Mimo że na stronie sklepu jest, to w rzeczywistości nie ma. Pytałem w prawie wszystkich sklepach, jakie znalazłem.

Za 4000 w 105 masz teraz Norco Search S2 w evansie (darmowa dostawa), no ale nie pomacasz przez zakupem. Jest też cięższy niż alusy, bo to stal. Ale to jeśli byś się skłaniał bardziej w przełaj/gravel. Jak ma być szosa, to nie ma co kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wszelkie podpowiedzi :)

 

Nie słuchaj i nie kupuj roweru z decathlonu za takie pieniądze. Kolega który je poleca pracuje w decathlonie i dlatego tak je reklamuje.

 

Spokojnie, zauważyłem tą aktywność :)

 

 

wiesz co, za 5k powinienes wyrwac TCR Advanced 3 z 2015 i na to bym sie polasil, nowa Tiagra jest jak najbardziej ok. Zreszta, osprzet na szosie nie ma az takiego wielkiego znaczenia. A rame bedziesz mial bardzo fajna, no i model *kultowy* 

 

Ale tu już mocno przekraczamy budżet... ponad 5k i to na Tiagrze... Czy ta rama jest aż tak wypasiona, żeby rezygnować ze 105 i dopłacać ponad 1k????

 

 

Pierw się zastanów jaki rozmiar mniej więcej potrzebujesz

 

Z kalkulatorów wychodzi 57-59, więc mniej więcej wiem. Problem jedynie z Radonem mam, bo 58 na schemacie wygląda jak 55 bardziej...

 

 

Za 4000 w 105 masz teraz Norco Search S2 w evansie (darmowa dostawa), no ale nie pomacasz przez zakupem. Jest też cięższy niż alusy, bo to stal. Ale to jeśli byś się skłaniał bardziej w przełaj/gravel.

 

Jednak szosa, więc odpada...

 

 

Jak ma być szosa, to nie ma co kombinować.

 

Czyli????

 

 

HU54R, nie napalaj się na 105, w sensie nie traktuj tego jako wyższy priorytet niż rama.

 

Nie traktuję tego jako wyższy priorytet, ale w moim budżecie to jednak alu zostaje, bo cr nawet na kiepskim osprzęcie to 5000 w górę.

 

 

Zastanawiam się w tej chwili nad Cube (58 rozmiar), który po odjęciu rabatu na części (a nie mam pedałów i butów, itd) wychodzi 3850, oraz nad Radonem, który z z przesyłką do PL wychodzi trochę ponad 3800 (tylko tu mam problem z ramą...)

 

http://www.rove.pl/rowery-kolekcje/rowery-cube-2015/cube-road-race-2015/rower-cube-peloton-race-black-n-white-n-red-2015.html

http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-r1-4.0-239502

 

Co z tych 2 sprzętów wybrać? 

 

No chyba, że polecicie coś innego, ale już budżet ograniczam do tych 4200 max :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem ten sam dylemat co Ty do niedawna. Na siłę szukałem czegoś na 105 w jak najlepszej cenie i jakości. Skończyłem na tiagrze w carbonie w Orbea Avant i jestem bardzo zadowolony z wyboru. Tiagra działa stabilnie a rama leciutka i dobrze tłumi. Poza tym Orbea od razu mi wpadła w oko. Jak dobrze poszukasz , znajdziesz M40s za 4700:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dementuję pogłoski,że pracuję w Decu.

 

 

Dziwię się,że nikt nie wspomniał o rowerach Canyon : https://www.canyon.com/pl/road/endurace/endurace-al-6-0.html

 

Tu za zbliżone pieniądze co Cube Peloton ( dochodzą 2 stówy za przesyłkę ) mamy także nową grupę 105,ale rower jest lżejszy o 0,7 kg.

 

Endurace AL 6.0 jest nadal dostępny - w przeciwieństwie do AL 7.0 ( tu został tylko rozmar 3XL ).

 

Niestety najtańszy CF 7.0 rozszedł się jak ciepłe bułeczki - nie ma się co dziwić skoro rama CF kosztuje dokładnie tyle samo co kompletny rower AL 6.0,a CF 7.0 kosztował niewiele ponad 5,5 k.

 

Co ciekawe rama AL waży tyle samo co w wymienianym przeze mnie wcześniej rowerze z Deca ( Ultra 700 AF ),a Canyon ma co najmniej dobrą opinię jeżeli chodzi o ramy.

 

 

Na marginesie : poprzednik Ultra 700 AF,czyli Alur 700 był używany przez drużynę juniorów U19 Racing,więc chyba nie jest " badziewiem " jak to określił pewien kolega.

 

Poza tym oba modele mają homologację UCI.

 

Tyle w temacie rowerów z Deca.

 

 

Nie zapominajmy o : http://velo.pl/rowery/szosowe/author/aura-55-2015

 

Rower porównywalny z Canyon'em.

 

 

@ firefoks

 

Norco ma manetki 105,a dżwignie hamulcowe Tiagra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słuchaj i nie kupuj roweru z decathlonu za takie pieniądze. Kolega który je poleca pracuje w decathlonie i dlatego tak je reklamuje.

 

Polecam Ci kupić z autopsji lepszą rame (markową) nawet na słabszym osprzęcie który i tak potem wymienisz np na lepszy.

I jako pracownik sieciówki ma do wykonania zadanie domowe, z którego musi się rozliczyć? :)

Zlituj się, nie pisz głupot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Norco ma manetki 105,a dżwignie hamulcowe Tiagra.

 

Nie prawda. Niektóre sklepy mają błąd w opisie. Wiem, bo mam dokładnie ten model. Z resztą, najlepiej sprawdzić na stronie producenta

 

Edit:

Było pytanie o wagę - około 11 kilo w największym rozmiarze (prosto ze sklepu, bez pedałów), czyli raczej kawał klocka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ciężki kloc

No nie róbmy jaj. 8,7 kilograma to ciężki kloc? Normalna waga jak dla szosy tej klasy na aluminiowej ramie. A odpowiadając Ci HU54R - dobra moim zdaniem cena za nowy rower w takiej specyfikacji, nie przepłacasz, będziesz zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za wszystkie opinie :)

 

Tego focusa na razie odstawię, pełen wybór rozmiarów, więc nie ma się co spieszyć :)

 

Szukam i szukam, przeglądam internety, chodzę i nudzę w sklepach i zainteresował mnie temat KTM'a. Nie znalazłem za wiele opinii o tej marce w kwestii szosy, jako motocyklista znam ich bardzo dobrze, z bardzo dobrej strony. A jak to jest z rowerami szosowymi? Jeździ ktoś na tym i się wypowie? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...