Nie znam się niestety na rowerach i wiedzę w tej materii mam znikomą jak nie żadną a nabywam ją i uzupełniam dopiero od niedawna, czyli od wymiany starego roweru, (w którym nigdy nic się nie psuło i który nie oferował żadnych prawie regulacji ), na rower nowy, którego stopień zaawansowania, pól żartem pól serio, wpędza mnie nieraz w intelektualne kompleksy. Proszę was o pomoc ponieważ uszkodzeniu uległy pewne dwa elementy. Nie potrafię ich nazwać i muszę niestety, ku memu i waszemu nieszczęściu, uciec się do metody opisowej. Wiele szczegółów może okazać sie zbędnych, proszę więc o wyrozumiałość.
Stery oferują regulację kąta nachylenia kierownicy a ich montaż możliwy jest w dwóch położeniach, w pierwszym położeniu otrzymuje się zakres regulacji od 0 do + 20 stopni a w drugim od 0 do - 20 stopni. Wczoraj zapragnęłam skorzystać z opcji - 20, tak żeby kierownica znalazła w możliwie najniższym położeniu i poprosiłam kolegę aby stosownie ją zamontował. Niestety podczas operacji montażu pękły dwie plastikowe części, obie w kształcie okręgów, nasuwane na metalową rurę i umiejscowione w okolicach łożyska. Przylegają one z góry do metalowej obręczy o tym samym wymiarze, która stanowi, chyba, pewnego rodzaju tor po którym przesuwa sie łożysko (to nie uległo uszkodzeniu) Moje pytanie brzmi, czy o tej plastikowej sprawie mogę zapomnieć i w dalszym ciągu cieszyć się jazdą bo : opisane elementy pełnią funkcję jedynie estetyczną i chronią łożysko przed ewentualnym zabrudzeniem, czy przeciwnie, to jakieś wazne elementy konstrukcji, a jesli ważne to czy cos takiego można kupić czy też musze wymienić cale stery aby usunąć awarię? A jesli można kupić to jak to coś się do cholery nazywa? pozdrawiam i dziękuję za wszelkie pomysły i sugestie.
Pytanie
Gość Natalia
Drogie Panie i Panowie, katastrofa
Dotyczy Wheeler Cross 6.5 lady 2013
Nie znam się niestety na rowerach i wiedzę w tej materii mam znikomą jak nie żadną a nabywam ją i uzupełniam dopiero od niedawna, czyli od wymiany starego roweru, (w którym nigdy nic się nie psuło i który nie oferował żadnych prawie regulacji ), na rower nowy, którego stopień zaawansowania, pól żartem pól serio, wpędza mnie nieraz w intelektualne kompleksy. Proszę was o pomoc ponieważ uszkodzeniu uległy pewne dwa elementy. Nie potrafię ich nazwać i muszę niestety, ku memu i waszemu nieszczęściu, uciec się do metody opisowej. Wiele szczegółów może okazać sie zbędnych, proszę więc o wyrozumiałość.
Stery oferują regulację kąta nachylenia kierownicy a ich montaż możliwy jest w dwóch położeniach, w pierwszym położeniu otrzymuje się zakres regulacji od 0 do + 20 stopni a w drugim od 0 do - 20 stopni. Wczoraj zapragnęłam skorzystać z opcji - 20, tak żeby kierownica znalazła w możliwie najniższym położeniu i poprosiłam kolegę aby stosownie ją zamontował. Niestety podczas operacji montażu pękły dwie plastikowe części, obie w kształcie okręgów, nasuwane na metalową rurę i umiejscowione w okolicach łożyska. Przylegają one z góry do metalowej obręczy o tym samym wymiarze, która stanowi, chyba, pewnego rodzaju tor po którym przesuwa sie łożysko (to nie uległo uszkodzeniu) Moje pytanie brzmi, czy o tej plastikowej sprawie mogę zapomnieć i w dalszym ciągu cieszyć się jazdą bo : opisane elementy pełnią funkcję jedynie estetyczną i chronią łożysko przed ewentualnym zabrudzeniem, czy przeciwnie, to jakieś wazne elementy konstrukcji, a jesli ważne to czy cos takiego można kupić czy też musze wymienić cale stery aby usunąć awarię? A jesli można kupić to jak to coś się do cholery nazywa? pozdrawiam i dziękuję za wszelkie pomysły i sugestie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.