Skocz do zawartości

[Obręcze+kaseta+tarcze]

east_coast

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym zakupić drugi zestaw obręczy żeby szybko zmienić na koła z innymi oponami, ponieważ często jeżdżę na asfalcie i szkoda mi opon w których jeżdżę po terenie na asfalcie i bruku to w oczach znikają. Posiadam rower Northec Gravity DR 27,5 i potrzebował bym pomocy z doborem zestawu próbowałem sam, ale jestem kompletnym amatorem, a im więcej o tym czytam to mi się w głowie przewraca już. Jeśli chodzi o budżet na ten cel jest elastyczny i dopasuję go do tego, aby te obręcze były wytrzymałe i nie złamały się przy pierwszym mniejszym wyskoku, a ważę 95 kg. Będę również potrzebował kasety, szybko zamykaczy no i nie wiem czego jeszcze o ile to już nie wszystko. Pozdrawiam i w(ob)ręcz błagam o pomoc.

Napisano

ehh,musisz kupic koła w takim samym rozmiarze jak masz czyli 27.5 pod kasete.

Kasete z taką samą ilośćią zębatek obojetnie 11-32 czy 11-34 11-36

I opony też obojetnie,byle pod 27.5 i to wszystko,zaciski moga byc te co masz,bez roznicy.

A no i tarcze tez musisz,o ile nie bedziesz odkrecal obecnych z koł do kół :D proponowałym też łańcuch .

Jeden z jedna kaseta,drugi z druga

Koła

kaseta

łańcuch

tarcze

Napisano

Bez określenia budżetu na zakup dalsza rozmowa jest bez celowa

Myślałem, że forum jest od tego żeby rozmawiać. Najwyraźniej żyłem w błędzie. 

Napisano

"Do tanga trzeba dwojga" a Ty na razie wyskakujesz z roszczeniową postawą. Budowa koła to nie to samo co promu kosmicznego więc warto z czystej przyzwoitości "dokształcić" się i wiedzieć czym jest obręcz a czym całe koło.

Sprawa druga to ja czy inni mogą znależć Tobie komplet kół za 1K a Ty napiszesz zaraz, że tyle w życiu nie dasz i max to 2 stówy. Jak podanie kwoty sprawia Ci aż taki kłopot to równie dobrze mogę napisać byś zmienił forum. Łachy nie robisz. To Ty szukasz pomocy a nie my. 

Co by nie było http://allegro.pl/k-27-5-kpl-lozyska-disc-kaseta-novatec-2-kolory-i5567277894.html

Napisano