east_coast Napisano 27 Lipca 2015 Napisano 27 Lipca 2015 Chciałbym zakupić drugi zestaw obręczy żeby szybko zmienić na koła z innymi oponami, ponieważ często jeżdżę na asfalcie i szkoda mi opon w których jeżdżę po terenie na asfalcie i bruku to w oczach znikają. Posiadam rower Northec Gravity DR 27,5 i potrzebował bym pomocy z doborem zestawu próbowałem sam, ale jestem kompletnym amatorem, a im więcej o tym czytam to mi się w głowie przewraca już. Jeśli chodzi o budżet na ten cel jest elastyczny i dopasuję go do tego, aby te obręcze były wytrzymałe i nie złamały się przy pierwszym mniejszym wyskoku, a ważę 95 kg. Będę również potrzebował kasety, szybko zamykaczy no i nie wiem czego jeszcze o ile to już nie wszystko. Pozdrawiam i w(ob)ręcz błagam o pomoc.
llancer Napisano 27 Lipca 2015 Napisano 27 Lipca 2015 z twojego poisu wynika ze koła bedziesz zamienial na obrecze z kasetą,czyli bedziesz przeplatał czy jedził bez piast ?
east_coast Napisano 27 Lipca 2015 Autor Napisano 27 Lipca 2015 Napisałem, że się na tym nie znam, a Ty wyraźnie szukasz zaczepki.
beskid Napisano 27 Lipca 2015 Napisano 27 Lipca 2015 Potrzebujesz drugiego kompletu kół z kasetą i tarczami. Bez określenia budżetu na zakup dalsza rozmowa jest bez celowa.
llancer Napisano 27 Lipca 2015 Napisano 27 Lipca 2015 ehh,musisz kupic koła w takim samym rozmiarze jak masz czyli 27.5 pod kasete. Kasete z taką samą ilośćią zębatek obojetnie 11-32 czy 11-34 11-36 I opony też obojetnie,byle pod 27.5 i to wszystko,zaciski moga byc te co masz,bez roznicy. A no i tarcze tez musisz,o ile nie bedziesz odkrecal obecnych z koł do kół proponowałym też łańcuch . Jeden z jedna kaseta,drugi z druga Koła kaseta łańcuch tarcze
east_coast Napisano 27 Lipca 2015 Autor Napisano 27 Lipca 2015 Bez określenia budżetu na zakup dalsza rozmowa jest bez celowa Myślałem, że forum jest od tego żeby rozmawiać. Najwyraźniej żyłem w błędzie.