granat Napisano 27 Lipca 2015 Napisano 27 Lipca 2015 Co moze byc przyczyna urywania sie szprych na gwincie w nyplu? Nowe kolo pod hamulec v, szprychy cn spoke zaplecione na 3x. Po przebiegu 1400km od zaplotu zerwala sie pierwsza szptycha, co dziwniejsze byla to szprycha pchajaca po stronie przeciwnej do napedu (nie przy kasecie). Wymieniłem na dt swiss champion. mineło 600km w ten sam sposob walnela sasiednia pchajaca. W przeszłosci przytrafialo mi sie zerwac szpryche ale zawsze byly to te po stronie kasety i zawsze urywaly sie przy glowce na kolnierzu piasty. O co chodzi? Wadliwy materiał? I co z tym zrobić? Wymienic wszystkie ciagnące, a moze wszystkie po tej stronie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.