Skocz do zawartości

[zacisk] nieprawidłowa praca w M447


needlehole

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem ten film. Chodzi mi o to że jak tłoczki się wysuwają w miarę zużycia klocków to może być uczucie inaczej działającej klamki. Da się odpowietrzyć przez sam lejek ale jest to bardzo czasochłonne , widziałem na filmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się pytałem czemu mi dźwignia idzie pod kierownice a po ostukaniu zacisku , przewodu i postrzelaniu z klamki chodzi normalnie to mi powiedzieli że wtedy powietrze uchodzi do zbiorniczka a po kilku hamowaniach znów tłok w klamce spycha je w dół. Siłą rzeczy , jeśli idzie do zbiorniczka to wyjdzie do lejka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest miejsce , nawet jeśli zostało by powietrze to bardzo niewiele , ale przy odrobinie wprawy na pewno da się to zrobić.

Czy używasz bądź używałeś metody którą polecasz? Bo toczysz dyskusję o jej wyższości, a sens ma to wtedy gdy samemu się coś robi i działa za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiesz ja słyszałem w pewnym serwisie doradzali kobiecie MTB do jazdy po mieście ze względu na krawężniki.

Dziwne rzeczy , bo te serwisy gdzie byłem to Oni znają się na rowerach i są uczciwi. Jak kupowałem rower w jednym to wszystko mi tam opisał , mówił że to niskie klasy etc. Największy na Pomorzu z resztą , średnio chce mi się wierzyć że akurat tam by gadali głupoty na ten temat , a rowerów na hydraulice masa. Strona ww. sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serwisu tez dostałem wiadomość aby odpowietrzyc tylko góra i lejkiem

Zastąp ten serwis na swój własny. Kup na Allegro, lub z innego źródła, olej mineralny, smar do tłoczków w dowolnym motoryzacyjnym i 2 strzykawki z wężykiem. Wydasz tyle co na lepszą flaszkę a wystarczy Ci na kilka serwisów. Rób tak jak koleś pokazywał w filmiku od około 5 min. a na pewno będzie dobrze. Tłoczki możesz wyjąć przy pomocy sprężonego powietrza, połówki zacisków owijasz szmatką i w kanał od oleju tłoczysz powietrze. Smarujesz tłoczki, wkładasz w zacisk i wszystko skręcasz. Zakładasz zestaw ze strzykawek i od strony zacisku tłoczysz olej do zacisku aż wypłynie do strzykawki. Zaczekaj aż przestaną wypływać bombelki powietrza i zasysaj olej do strzykawki przy zacisku. Czynność powtarzasz kilka razy, w międzyczasie popompuj trochę klamką. Na koniec zablokuj śrubkę do odpowietrzania zacisku, później w klamce. Gotowe. Trochę wprawy i będziesz pan zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc co Panowie, lepiej przepychać olej od zacisku do klamki?

Odpowietrzenie tą metodą trwa tyle ile napisanie tego posta :)

 

Ychu, ja Cię proszę zlituj się.

Popisz o czymś co sam robisz, bo inaczej to jakbym oglądał program "Usterka". 

Z zielonego początkującego w krótkim czasie stałeś się doświadczonym "doradzaczem". Na postawie doświadczeń serwisu do którego chadzasz?

Może podjadę do tego serwisu, obecnie jestem niedaleko i pogadam z fachowcami?

Bo dla wielu serwisow i mechaników hamulce hydrauliczne to nadal wyzwanie życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...